Egzotična jela s neobičnim začinima, francuske delicije, specijaliteti prema receptima s Dalekog istoka, ali i pravi domaći cušpajzi. Sve se to može naći na meniju novootvorenog restorana Alegria na Rudeškoj cesti 246. Njegova vlasnica Nadege Tihava opisuje ga stoga kao pravi internacionalni restoran koji je zanimljiva kombinacija svega i svačega.
– Kod nas se može pojesti i dobar grah i poznati francuski creme brulee, ali i tradicionalna japanska ramen-juha – govori vlasnica restorana Nadege Tihava te objašnjava da je tajna dobre ramen-juhe u pilećem temeljcu koji se spaja s tjesteninom, sojom, jajima te mesom.
S kruzera u Hrvatsku
Neobična jela omiljena su ovoj Francuskinji koja je u Zagreb došla prije 12 godina zbog ljubavi. Suprug i ona radili su zajedno na kruzeru, nakon čega su došli u Hrvatsku te im je godinama bila želja otvoriti restoran.
– Nosi ime Alegria, što u prijevodu sa španjolskog znači radost, veselje... jer želimo da takva atmosfera vlada u našem restoranu u kojemu svatko može pronaći nešto po svome ukusu – ističe Nadege Tihava.Napominje da se u restoranu svaki dan planira jedan dnevni meni, a ostala se jela mogu naručiti. Cijene se kreću od 20 kuna za juhe do maksimalno 70 kuna za glavno jelo.
Šareni zidovi
U pripremi hrane, kažu, važna im je kreativnost, pa se tako u Alegriji može naručiti i provansalski gulaš s maslinama, riblja pita s kozicama i lososom, ali i pirjano zelje s carskim mesom i kuhanim krumpirom te rebarca s krumpir-salatom. Veselo je i uređenje ovog restorana koji su vlasnici sami osmislili. Posebno se ističe veliki mural Patricija Alejandra, venezuelanskog umjetnika sa zagrebačkom adresom. Drugi su veseli zid ukrasili dječji radovi prvih i najmlađih posjetitelja.
Koliko autorica ovog članka naplaćuje ovaj oglas? tjedan dana besplatnog hranjenja u navedenom restoranu gdje ima svega pomalo, a u stvari prodaje maglu. Zašto nisu prikazali kuhinju i ima li taj restoran odgovarajuće prostore za pripremanje i držanje hrane? Ima puno improviziranih restorana kojima vlasnici samo ruše kvalitetu ugostiteljstva i izrabljuju djelatnike koji kod njih rade, a kad prođe mjesec onda nemaju ni za plaće.