DOM & VRT

FOTO Preuređenjem zapuštenog tavana dobio pametni stan

Foto: PIXSELL
FOTO Preuređenjem zapuštenog tavana dobio pametni stan
24.01.2013.
u 15:01
Vlasnik marketinške agencije unutar koje posljednjih godina razvija specifičan poslovni koncept brendiranja nekretnina, otvorio nam je vrata svog zagrebačkog stana.
Pogledaj originalni članak

Tragom kuloarskih priča o brendiranju luksuznih zagrebačkih nekretnina, novom trendu koji se širi među investitorima što se obraćaju probranim, “osviještenim“ klijentima, kojima je uz lokaciju, kvalitetu gradnje i dizajnerske potpise, prije svega važan duh prostora u kojem žive, došli smo do Tonča Pleštine, začetnika te intrigantne ideje. 

Vlasnik marketinške agencije unutar koje posljednjih godina razvija specifičan poslovni koncept brendiranja nekretnina, otvorio nam je vrata svog zagrebačkog stana. Upravo njegov stan predstavlja statement luksuznog stanovanja zasnovanog na strogom poštivanju “memorije prostora“.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.