Ovaj su tjedan svi čitatelji online izdanja američkih dnevnih novina The New York Times mogli pročitati članak o Zagrebu koji metropolu predstavlja kroz modu, točnije modne dodatke. Autorica reportaže je novinarka Kristin Vuković koja je kao autentične zagrebačke modne dodatke predstavila kravatu, ručno rađene torbe, šešire i kišobrane.
Reportaža se sastoji od predstavljanja i izjava poznatih hrvatskih modnih marki i dizajnera, a to su: Croata, Etno Butik Mara, Kobali šeširi, kišobrani Cerovečki te zlatar Mario Nokaj koji je napravio kolekciju nakita inspiriranu licitarskim srcem.
Novinarka Zagreb opisuje kao grad sa stilom koji kroz utjecaje iz obližnje Italije i austro-ugarske prošlosti, s tradicionalnim simbolima u kombinaciji sa suvremenim dizajnom, stvara osebujan štih.
The New York Times američke su dnevne novine koje od 1851. izlaze u New Yorku te su i u tiskanom i u online izdanju među najčitanijima u SAD-u. Turistička zajednica grada Zagreba, kako kažu, konstantno radi na promociji hrvatske prijestolnice.
"Sustavnom promocijom, suradnjom s medijima diljem svijeta, organizacijom posebnih promocija te nastupom na turističkim sajmovima i kongresnim burzama, Zagreb se premetnuo u jednu od nezaobilaznih destinacija u Hrvatskoj. Suradnja s medijima, kako stranim tako i domaćim, najznačajniji je oblik promocije turističke destinacije, a uložena sredstva višestruko se vraćaju kroz objave raznih članaka, reportaža ili TV emisija", poručuju iz TZ.