Pisma čitatelja

Koja je procedura ako želimo novo autobusno stajalište?

Foto: Željko Lukunić/PIXSELL
Koja je procedura ako želimo novo autobusno stajalište?
04.11.2013.
u 09:09
Čitatelji postavljaju pitanja, a Večernji za njih pronalazi odgovore
Pogledaj originalni članak

Pitanje:

Poštovani, Zbog nestanka električne energije kasnila sam na odredište, voznu kartu nisam koristila u cijelosti pa me zanima mogu li zatražiti povrat novca za kupljenu voznu kartu? Zanima me, također, koja je pocedura ako želimo pokrenuti postupak da se postavi novo stajalište na postojećoj gradskoj autobusnoj liniji? S poštovanjem, čitateljica Mara

Odgovor

Poštovana, U članku 31. Odredbi za primjenu Cjenika za prijevoz putnika i prtljage u javnom prometu na području Grada Zagreba, gradova Velike Gorice i Zaprešića, općina Bistra i Luka, Stupnik i Klinča Sela navodi se: “U slučaju zastoja, prekida ili poremećaja javnog gradskog prometa uzrokovanog višom silom ne daje se jamstvo za prijevoz niti se daje odšteta za kupljenu kartu.

”Što se tiče zahtjeva za novo stajalište na postojećoj autobusnoj liniji, trebate se u ime velike skupine građana obratiti u Vijeće Vaše gradske četvrti, odnosno, mjesnu upravu koja će to pisanim i službenim putem proslijediti Gradskom uredu za promet i ZET-u na razmatranje, jer je to redovni postupak za sve izmjene na linijama. Promjene su moguće tek nakon izdanog pisanog Rješenja Gradskog ureda za promet.

S poštovanjem, Zagrebački holding

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.