Velik broj narudžbi

Loša prehrana na poslu potaknula uspješnu ideju

Foto: Anto Magzan/PIXSELL
Loša prehrana na poslu potaknula uspješnu ideju
24.07.2012.
u 08:00
U cateringu Kvatrić prepoznali su ideju apsolventice te zajednički krenuli u posao. Na kraju tjedna naručuju se obroci za idući tjedan, a ima više menija
Pogledaj originalni članak

Burek, pizza, zagrebački s mnogo pomfrita... gablec u uredu često se svodi na uvijek ista jela. Uglavnom loša za zdravlje. Upravo je to potaknulo mladu nutricionisticu Jelenu Tomić, koja završava Prehrambeno-biotehnološki fakultet, da pokrene brand Lunch, prvu tvrtku u Hrvatskoj koja se bavi planiranjem, pripremom i dostavom nutricionistički uravnoteženih obroka na radno mjesto.

Pileća prsa s pistacijom...

– Većina ljudi na radnom mjestu ne razmišlja mnogo o tome što jedu. Eto, i moja je majka živjela “na bureku”. Ljudi nemaju vremena ili ne znaju što je nutritivno vrijedan obrok, to netko treba raditi za njih. S obzirom na to da mi je nutricionizam struka, za zaposlene koji žele pravilno jesti sastavljam nutricionistički uravnotežene i raznolike obroke. Hrana hrani tijelo i mozak, dobar objed pridonosi i efektivnosti i zadovoljstvu na poslu. Za razliku od brze hrane koja nema (veliku) nutritivnu vrijednost, već obiluje praznim kalorijama – objašnjava Tomić. U Lunchu tako poslužuju pileća prsa punjena pistacijom, tortilju s ratatuijem ili škarpinu. Dnevno nude dva mesna, po jedno vegetarijansko i riblje jelo te varivo. Cilj im je bio, dodaje Jelena, omogućiti klijentima da se kvalitetno hrane, uz minimalan trošak vremena i novca.

Dva različita paketa

– Cijena Lunch obroka jednaka je cijeni dvaju ili triju pekarskih proizvoda koja, na žalost, sve češće zamjenjuju ručak – uspoređuje Jelena. Obroci se naručuju na kraju tekućeg tjedna za idući, a u ponedjeljak, na prvi dan dostave, već su morali isporučiti 30 obroka. Hranu nude u dva paketa, Lunch Business i Lunch Business Plus, koji stoje 170, odnosno 247 kuna tjedno.

– Lunch Business Plus je bogatiji za jedan međuobrok. On je za ljude koji ne idu nakon posla odmah doma i ne znaju kada će objedovati – kaže Tomić, koja je za svoju ideju našla partnera, catering Kvatrić u kojem rade menije po njenim normativima. Što god zaposleni odaberu iz menija, kaže Jelena, ne mogu pogriješiti. Osim toga, na paketima će ispisivati i recepte kako bi ljudima ugradili naviku da zdravo jedu i doma.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 13

DU
Deleted user
08:49 24.07.2012.

Pa ti uredski " radnici " ionako ne zaslužuju ništa drugog nego da imaju sve te bolesti prouzročene sjednem. Jer od takvih ljudi nema koristi samo štete. Ali tko ima novca neka jede nutricionističku hranu dobar tek.

LU
luksa
08:53 24.07.2012.

Ne vjerujem u pamet onih koji nisu u stanju osmisliti naziv na hrvatskomu jeziku nego se zovu Lunch a proizvodi im se zovu Lunch Business i Lunch Business Plus. Plićak.

AR
ana.rimbaud
08:39 24.07.2012.

Sjajna ideja! Bravo!