MLJEVENICI

Nakon hrvatskih ćevapa, restoran s Kajzerice osmislio božićnu pizzu i burgere

Foto: Instafood
Foto: Instafood
Foto: Instafood
Foto: Instafood
Foto: Instafood
Foto: Instafood
Foto: Instafood
13.12.2021.
u 11:30
Instafood je restoran koji se, i prije mljevenika, proslavio po tome što njihova jela prate hrvatske regije.
Pogledaj originalni članak

Instafood, restoran sa zagrebačke Kajzerice, nedavno je postao pravi viralni hit u Hrvatskoj i susjednim zemljama. Vlasnik tog lokala tada je, kako je Večernjak ranije pisao, izmislio hrvatsku inačicu ćevapa i nazvao ih mljevenici. A provjerili smo i kakva je sada situacija s mljevenicima nakon što se prašina slegla te što ondje ima novog u ponudi.

- Ta je akcija odjeknula toliko da ne možete ni zamisliti. Zvali su me sa svih strana, mediji su dolazili snimati, slikati, pisati... Našu stranicu je u jednom danu pogledalo 100.000 ljudi! Drago mi je da se to dogodilo, da smo se svi skupa zafrkavali, a i odlično najeli!, odnosno da je to bio hit. Moram priznati da imam osjećaj da ih je cijeli Zagreb, a i šire, došao probati. Sva sreća da imamo i terasu i unutarnji prostor pa je bilo dosta mjesta za sve, a ljudima je pomogao i veliki besplatni parking prekoputa restorana. Puno gostiju još uvijek dolazi na mljevenike, ali da se ne bi živjelo na staroj slavi, pripremili smo još neka iznenađenja za svoje goste - govori vlasnik Domagoj Delač dodajući kako su jelovnik, među ostalima, proširili ražnjićima.

- U jednoj porciji se dobiju dva ražnjića, a svaki je po 150 grama. Ide usto jedan od svinjskog buta, a drugi od vratine. Uz to u porciji se dobije pomfrit, luk salatu s bućinim uljem, lepinju od pizza tijesta s okusom grilla i začinskog bilja te zapečeni grah šefa kuhinje - opisuje Delač.

Instafood je restoran koji se, i prije mljevenika, proslavio po tome što njihova jela prate hrvatske regije. Pizze i burgeri, naime, nazvani su po regijama ili gradovima, a cijelu tu priču onda prate i sastojci koji su lokalni. Uz to, ovaj restoran s Kajzerice prati i godišnja doba te aktualna događanja pa je, primjerice, na pozitivne reakcije naišao burger nazvan "Euro 2020.", a vlasnik nam otkriva što je sad smislio.

- Kako je pred nama blagdansko razdoblje, vjerojatno i najljepše u godini, osmislili smo božićnu pizzu i božićni burger, koji će, osim po ukusu, ljude oduševiti i raznolikošću boja. U burger ide briosh pecivo, juneće meso od 180 grama, aioli umak dolje, barbecue umak gore, šampinjoni sa žara, crvene papričice, luk srebrenac, dupli hrskavi špek, rajčica, zelena salata, dupli sir i salata iceberg. Ovaj unikatni burger naše će goste koštati 59 kuna. Što se pizze tiče, tu ide posebno napoletansko tijesto, san marzano pelati, mozzarella, domaća šunka, šampinjoni, kukuruz, paprika, slatki feferoni, vrhnje i masline. Kao i uvijek prije nego što nešto uvrstimo u našu ponudu, naši dragi susjedu isprobavaju novitete s nama, sve dok ne pogodimo s okusima. I ovoga puta oni su, a i mi, oduševljeni i dobili smo zeleno svjetlo - kaže vlasnik.

Foto: Instafood

Instafood je i dosad imao zanimljivu ponudu, a hit je, među ostalima, bio i burger s domaćom francuskom salatom.

- To dvoje je i dalje našim gostima prvi izbor, a ja bih izdvojio i burger unique. Riječ je o spravljanju burgera s individualnim pristupom i to tako da, ako zatražite takvu vrstu burgera, šef kuhinje izlazi pred gosta, razgovara s njim o njegovim preferencijama, a poslije mu na temelju toga priprema jedinstveni burger. Dosadašnja iskustva govore nam da ljudi izuzetno cijene to što kuhari i osoblje razgovaraju s njima, osluškuju što oni vole, pa smo odlučili to uvesti i kao službenu proceduru - zaključuje Delač.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.