poteškoće za zagrepčane

Nakon problema s aplikacijom, oglasio se ZET: 'Neznatan je broj reklamacija, a ovo je rješenje'

Foto: Dario Topić
ZET aplikacija
Foto: Dario Topić
ZET aplikacija
Foto: Borna Filic/PIXSELL
Zagreb: ZET uveo nove prijevozne karte u prodaju
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
Zagreb: Vjekoslav Sikavac i Kruno Drempetić, kontrolori ZET-a
Foto: Robert Anic/PIXSELL
Zagreb: Predstavljanje preostalih 20 isporučenih niskopodnih autobusa ZET-a
Foto: Borna Filic/PIXSELL
Zagreb: ZET uveo nove prijevozne karte u prodaju
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Zagreb: ZET u prodaju uveo nove karte
Foto: ZET
Foto: ZET
Foto: ZET
Foto: ZET
Foto: ZET
Foto: ZET
Foto: ZET
01.06.2023.
u 13:30
Inače, u prva tri dana, aplikaciju je preuzelo oko 20 tisuća građana, a ZET poručuje kako je broj reklamacija neznatan.
Pogledaj originalni članak

Tri dana od predstavljanja Moj ZET, prve službene aplikacije gradskog prijevoznika u Zagrebu, dio korisnika prijavio je poteškoće. Problemi su nastali dijelu korisnika koji su već imali fizičku karticu ZET-a s kojom su kupovali karte uplaćenim novcem.

Stigla im je poruka kako im je fizička kartica deaktivirana jer su prešli na mobilnu aplikaciju, a s tim su im blokirana i sredstva koja su se nalazila na toj kartici. Izazvalo je to pobunu na društvenim mrežama, a na naš upit reagirao je i gradski prijevoznik koji je pojasnio cijelu situaciju.

- U konkretnom  slučaju, riječ je o jednoj od ponuđenih mogućnosti, koju korisnici mogu, ali ne moraju izabrati. Naime, u  uputama za korištenje aplikacije navedeno je kako se spajanjem računa personalizirana, odnosno pretplatna karta automatski deaktivira te korištenje iste više nije moguće - pojašnjavaju.

VEZANI ČLANCI:

Dakle, sada savjetuju da korisnici pretplatnu kartu koriste dok na njoj ima sredstava za kupnju pojedinačnih karata, jer se nakon spajanja korisničkog računa sredstva koja su u tom trenutku imali na raspolaganju više ne mogu koristiti

- Ipak, ukoliko je korisnik već obavio spajanje korisničkog računa, povrat preostalih sredstava je moguć na tekući račun, a za što se sa zahtjevom za povrat sredstava može obratiti na e-mail adresu: javnost@zet.hr. Nadalje, ukoliko korisniku ne odgovara povrat na tekući račun, može osobno doći na šalter reklamacija u Ozaljskoj 105 te će mu sredstva biti uplaćena u gotovini - zaključuju.

Inače, u prva tri dana, aplikaciju je preuzelo oko 20 tisuća građana, a ZET poručuje kako je broj reklamacija neznatan.

VIDEO: Zaigrana vožnja u zagrebačkim tramvajima: Orkestar ZET-a oduševio sa svojom svirkom putnike

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

PE
Pentagon
14:02 01.06.2023.

Ma nema problema! Trava nepokošena zbog pčela i kukaca, tramvaji i busevi ne voze često da se građani naviknu na bicikle i cipelcug itd......