Samo jedan dan od predstavljanja Moj ZET, prve službene aplikacije gradskog prijevoznika u Zagrebu, čini se kako je došlo do prvih problema. I to kod svih onih koji su već imali fizičku karticu ZET-a s kojom su kupovali karte uplaćenim novcem.
Svima takvima stigla je poruka kako im je fizička kartica deaktivirana jer su prešli na mobilnu aplikaciju, a s tim su im blokirana i sredstva koja su se nalazila na toj kartici.
>> VIDEO Isprobali smo novu ZET-ovu aplikaciju: Evo što sve nudi
''Poštovani, sredstva koja su ostala na e-novčaniku pretplatne kartice ne mogu se više koristiti jer je pretplatna kartica prelaskom na mobilnu aplikaciju deaktivirana. Sada možete otići na bilo koje ZET-ovo prodajno mjesto kako biste privremeno deaktivirali mobilnu aplikaciju i aktivirali karticu. Nakon što potrošite sredstva s kartice, možete ponovo sami aktivirati mobilnu aplikaciju. Nemoguće je koristiti i karticu i mobilnu aplikaciju istovremeno, jedno drugo isključuje'', piše u obavijesti korisnicima, prenosi Jutarnji list.
VEZANI ČLANCI:
Samim time, svi korisnici s pretplatničkim fizičkim karticama ZET-a koji imaju sredstva na računu još neko vrijeme neće moći koristiti aplikaciju Moj ZET, a ZET se nije oglasio po pitanju ovog problema kojeg, čini se, nisu obavijestili ranije.