Nakon godine i mjesec dana, točnije od sredine prosinca 2018. godine, ponovno se od danas može voziti rotorom Remetinec. Dakle, dva novoizgrađena tunela te prsten s pet nadvožnjaka spremni su za upotrebu.
Do svibnja će se, naime, još raditi na tramvajskim prugama, biciklističkoj i pješačkoj stazi te će se uređivati okoliš. Kompletno otvorenje se očekuje početkom petog mjeseca.
Od danas se, također, sve autobusne linije koje su vozile starim rotorom vraćaju na ceste. To su linije 110, 111, 112, 132, 133, 159, 160, 161, 162,163, 168, 169, 222, 234, 315 te noćni autobus 31 koji vozi kao zamjena za tramvaj. Autobusi na trasi 607, koja je uvedena umjesto tramvaja, i dalje voze kao do sada dokle god radovi nisu kompletno gotovi. Na liniji 234 zbog nedovršenih radova na spoju Obalne i Riječke ceste i dalje će voziti izmijenjenom rutom od Antallove ulice preko Cimermanove i Avenije Dubrovnik do rotora Remetinec te potom nastaviti redovnim smjerom. Od danas linija 110 mijenja vozni red, a linija 234, pak, od sutra. Više informacija o rasporedu vožnje može se pronaći na ZET-ovim stranicama.
Cijeli projekt stoji, podsjetimo se, 331,7 milijuna kuna. Od toga je 321 milijun bespovratnih sredstava te je 272,8 milijuna sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj,a 48,1 milijun je iz državnog proračuna, dok je 11 milijuna iz gradske blagajne.Za cijeli je projekt bilo iskorišteno 40.000 kubika betona, od toga je 28.000 „otišlo“na tunele od kojih je svaki dug 280 metara.
Asfalta, pak, na prometnicama je otprilike oko 86.000 kvadrata u tri sloja, što je ukupna veličina gotovo tri dvorane zagrebačke Arene, a armature u rotoru je oko 5,5 milijuna kilograma.
Nije ovo loše ali to i nije bio prioritet... i prije su u špicama 2 prometna policajca napravila red a ovom privremenom regulacijom uopće nije bilo gužvi, toliko o zagušenju rotora... samo mi nije jasno da nije odmah povučena tramvajska pruga prema Laništu i napravljeni neki pripremni radovi za Jarunski most što je ...prioret!!