ZET-ova linija 127

"Nema smisla da bus sad čekamo i po 50 minuta"

Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
15.04.2015., Zagreb - Vozni red na autobusnoj liniji 127 Cernomerec - Mikulici nedavno je promijenjen te su korisnici te linije ostali neugodno iznenadjeni smanjenjem opsega voznji. Photo: Jurica Galoic/PIXSELL Photo: Jurica Galoic/PIXSELL
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
15.04.2015., Zagreb - Vozni red na autobusnoj liniji 127 Cernomerec - Mikulici nedavno je promijenjen te su korisnici te linije ostali neugodno iznenadjeni smanjenjem opsega voznji. Photo: Jurica Galoic/PIXSELL Photo: Jurica Galoic/PIXSELL
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
15.04.2015., Zagreb - Vozni red na autobusnoj liniji 127 Cernomerec - Mikulici nedavno je promijenjen te su korisnici te linije ostali neugodno iznenadjeni smanjenjem opsega voznji. Photo: Jurica Galoic/PIXSELL Photo: Jurica Galoic/PIXSELL
16.04.2015.
u 11:30
Broj polazaka je smanjen u suradnji s četvrti i gradskim uredom za promet
Pogledaj originalni članak

Umirovljenica Branka Vučković jučer je na okretište Črnomerec stigla u 17.52 sati.

Živi u Mikulićima do kojih iz grada vozi samo autobusna linija 127, inače vrlo redovita. No, od ponedjeljka, objasnila je, svoj autobus mora čekati i duže od pola sata, a bilo je tako i jučer, kad je do 18.30 čekala polazak za doma. Linija za Mikuliće reducirana je od 13. travnja i to, kako kažu iz ZET-a, u suradnji s resornim Vijećem gradske četvrti i Gradskim uredom za promet pa autobus, nakon 18 sati, polazi svakih 40 minuta.

–Nema to nikakvog smisla, ali u našem gradu nema se smisla niti žaliti, čini se. Putnici moraju čekati autobus i po 50 minuta, što stvarno nije u redu. Čula sam da su polasci rjeđi jer nema dosta putnika koji se voze, ali to uopće nije istina - rekla je Branka s kojom su se složili i ostali putnici koji su jučer čekali da njihov autobus konačno krene sa stajališta.

Kako kažu, napravljen je još jedan problem osim samog čekanja jer oni koji dolaze iz udaljenijih lokacija, umjesto jedne sad moraju kupovati dvije karte.

–Radim u Sloboštini i prvo moram doći jednim autobusom do Črnomerca, kako bih mogla uhvatiti drugi za Mikuliće. Imam vrijednosnu karticu i kupujem kartu pri ulasku u autobus u Sloboštini, a ako sad ne stignem uhvatiti autobus za Mikuliće, u tom busu moram kupiti još jednu kartu, što zaista nije u redu - požalila se jedna od putnica.

Napominje da su upravo iz ZET-a promovirali vrijednosne kartice kao odlično rješenje za one koji presjedaju, a sad putnicima, na ovakvim voznim redovima, to ne znači ništa. Također, primijetio je Denis Komšić, posljednji autobus koji s Črnomerca polazi za Mikuliće jest u 23.10, dok je to dosad bilo, govori, nešto iza ponoći.

–Ne možete, po takvom, ni u gradu ostati malo duže navečer, a ni otići doma kad želite - rekao je Komšić koji je jučer odlučio otići na kavu kako bi skratio vrijeme čekanja. Nije to, međutim, rješenje, istaknuo je.

–Gospođe ovdje dolaze s vrećicama, ljudi rade pretežno do 17 sati, kad dođu do Črnomerca s radnog mjesta još ovdje moraju provesti sat vremena čekajući. Apsurd - zaključio je Komšić, dok je glasnogovornik ZET-a Tomislav Jurić rekao da ZET ne može istovremeno udovoljiti svim zahtjevima svojih korisnika, ali uvijek nastoji napraviti kompromisna rješenja.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

AN
annymaloseja
18:41 16.04.2015.

Slično su i napravili autobusnoj liniji 234 Lanište-Glavni kolodvor.Od 26.01. svaki radni dan vozi svakih pola sata,a dotad je bilo svakih 20 minuta. U doba kad ljudi idu s posla, od cca 14-17h,autobusi su dupkom puni,a i vozači dolaze zadnju minutu na stanicu. 2 puta sam pisala ZET-u i ukazivala im na taj problem,odgovora dobila nisam. Bezobrazluk nad bezobrazlucima.

BO
borjos
20:50 16.04.2015.

Dobar novinar kontaktirao bi Gradski ured i Vijeće četvrti da provjeri što oni kažu, jer ova tvrdnja iz ZET-a zvuči apsurdno. Apsurdno zvuči i objašnjenje glasnogovornika da se ne može udovoljiti svim zahtjevima – u ovom slučaju nije bilo nikakvih novih zahtjeva korisnika već smanjenje postojećih prava, bez ikakva logična objašnjenja. Osim ove, prorijeđene su i mnoge druge linije, npr. 122/123 i 119. ZET-ovi vozači kažu da je problem što ima dovoljno buseva, no nema dovoljno vozača jer su mnogi dobili otkaze zbog krivotvorenja isprava. Uz malo dobre volje od strane ZET-a trebao bi se riješiti problem s prekratkim trajanjem valjanosti karte u okolnostima kada busevi rijetko voze, kao u slučaju čitateljice, npr. da postoje i karte koje vrijede samo u jednome smjeru i to s duljim trajanjem od 1.5h, koliko sada traju. Neki puta zbog gužvi put do Črnomerca traje i po 45min, naspram uobičajenih 10-15minuta, i nije u redu da putnici moraju kupovati novu kartu jer je rok ove istekao ako idu u neki udaljeniji dio grada.

OB
ObrenM
12:40 16.04.2015.

Sto mislite,dali bi se ovo dogodilo,da Bandicu nisu podapeli nogu?