Umirovljenica Branka Vučković jučer je na okretište Črnomerec stigla u 17.52 sati.
Živi u Mikulićima do kojih iz grada vozi samo autobusna linija 127, inače vrlo redovita. No, od ponedjeljka, objasnila je, svoj autobus mora čekati i duže od pola sata, a bilo je tako i jučer, kad je do 18.30 čekala polazak za doma. Linija za Mikuliće reducirana je od 13. travnja i to, kako kažu iz ZET-a, u suradnji s resornim Vijećem gradske četvrti i Gradskim uredom za promet pa autobus, nakon 18 sati, polazi svakih 40 minuta.
–Nema to nikakvog smisla, ali u našem gradu nema se smisla niti žaliti, čini se. Putnici moraju čekati autobus i po 50 minuta, što stvarno nije u redu. Čula sam da su polasci rjeđi jer nema dosta putnika koji se voze, ali to uopće nije istina - rekla je Branka s kojom su se složili i ostali putnici koji su jučer čekali da njihov autobus konačno krene sa stajališta.
Kako kažu, napravljen je još jedan problem osim samog čekanja jer oni koji dolaze iz udaljenijih lokacija, umjesto jedne sad moraju kupovati dvije karte.
–Radim u Sloboštini i prvo moram doći jednim autobusom do Črnomerca, kako bih mogla uhvatiti drugi za Mikuliće. Imam vrijednosnu karticu i kupujem kartu pri ulasku u autobus u Sloboštini, a ako sad ne stignem uhvatiti autobus za Mikuliće, u tom busu moram kupiti još jednu kartu, što zaista nije u redu - požalila se jedna od putnica.
Napominje da su upravo iz ZET-a promovirali vrijednosne kartice kao odlično rješenje za one koji presjedaju, a sad putnicima, na ovakvim voznim redovima, to ne znači ništa. Također, primijetio je Denis Komšić, posljednji autobus koji s Črnomerca polazi za Mikuliće jest u 23.10, dok je to dosad bilo, govori, nešto iza ponoći.
–Ne možete, po takvom, ni u gradu ostati malo duže navečer, a ni otići doma kad želite - rekao je Komšić koji je jučer odlučio otići na kavu kako bi skratio vrijeme čekanja. Nije to, međutim, rješenje, istaknuo je.
–Gospođe ovdje dolaze s vrećicama, ljudi rade pretežno do 17 sati, kad dođu do Črnomerca s radnog mjesta još ovdje moraju provesti sat vremena čekajući. Apsurd - zaključio je Komšić, dok je glasnogovornik ZET-a Tomislav Jurić rekao da ZET ne može istovremeno udovoljiti svim zahtjevima svojih korisnika, ali uvijek nastoji napraviti kompromisna rješenja.
Slično su i napravili autobusnoj liniji 234 Lanište-Glavni kolodvor.Od 26.01. svaki radni dan vozi svakih pola sata,a dotad je bilo svakih 20 minuta. U doba kad ljudi idu s posla, od cca 14-17h,autobusi su dupkom puni,a i vozači dolaze zadnju minutu na stanicu. 2 puta sam pisala ZET-u i ukazivala im na taj problem,odgovora dobila nisam. Bezobrazluk nad bezobrazlucima.