Kratak i oštar zavoj u sklopu Stenjevečke ulice zadaje muke stanarima koji žive u blizini. Kako kažu, na tome zavoju gotovo dva puta mjesečno događaju se prometne nesreće, uglavnom zbog neprilagođene brzine vozača. Tome svjedoče i polomljeni stupići, ulegnuća na betonskoj ogradi, potrgana željezna ograda... i to duž cijeloga zavoja. Iako su prije godinu-dvije postavljeni uspornici prije zavoja i nakon njega, oni koji ne poznaju oštrinu zavoja nakon prvih dodaju gas te se iznenade kad naglo skrenu ulijevo ili udesno i zbog kočenja često izlete s ceste.
Svaki dan ‘frka’
– Već su mi dva-tri puta automobili završili u dvorištu. Nisam imao mira dok nisam postavio ogradu od armiranog betona, koja je poduprta čeličnim cijevima – rekao je Damir Malić, koji živi na sredini opasnog zavoja. Nema dana, kaže Malić, a susjed Dražen Šobat potvrđuje, da na zavoju nema “frke”, pa se tako najmanje jednom dnevno čuje jako škripanje guma.
– Redovito prelaze u suprotan trak i sijeku zavoj. Još ako je cesta mokra od kiše, nesreća se dogodi vrlo lako – kaže Malić. Da problem bude još veći, onuda svaki dan prolaze djeca na putu u školu, a cesta ima pločnik samo s jedne strane.
Policija: Zar opet?
– Vodimo statistiku, a naša je procjena da se u proteklih sedam-osam godina, otkako je obnovljena cesta, tamo dogodilo gotovo 300 sudara – kaže Šobat te dodaje da kada prijave nesreću, policija ne pita gdje je Stenjevečka ulica, već komentira “Zar opet?”. Da su nesreće česte, svjedoči i David Duspara, koji svaki dan onuda vodi psa.
– Živim na pola zavoja i često čujem policijske sirene, a nekoliko je puta u sudaru sudjelovao i ZET-ov autobus koji ovuda prometuje – kaže. I njegova sestrična Jona Zupković iz Osijeka tijekom kratkih posjeta metropoli vidjela je čak nekoliko izlijetanja. Iako nijedna nesreća dosad nije završila smrtnim slučajem, stanovnici strahuju da se to ne dogodi.
– Ljudi su bježali s mjesta nesreće, zalijetali se u ograde... treba se nešto poduzeti dok netko ne strada – kaže Šobat te dodaje da su kontaktirali i s Gradskim uredom za promet. Pročelnik Davor Jelavić kaže da su uspornici postavljeni zbog usporavanja prometa te da nagib kolnika zadovoljava i da se promet može odvijati neometano i sigurno.
– Kako bismo dodatno poboljšali sigurnost, uputili smo i dopis Zagrebačkom holdingu, podružnici Zagrebačke ceste, da poveća koeficijent trenja površine kolnika frezanjem asfalta – objasnio je Jelavić.
>>Ulica smrti: Vozači jure kao Mad Maxovi, nema prometnih znakova
ili radar, pa naplacivati,nista tako ne boli kao kad se mora platiti