taksisti složni:

Gdje toga ima? Jeftiniji smo od ZET-a, ali jedva preživljavamo

Foto: Pixsell
Taksisti
Foto: ''
Taksi cijene
05.02.2014.
u 13:54
Dvije godine od liberalizacije tržišta zagrebački taksisti redom poručuju da su na granici isplativosti. Mjesečno mogu zaraditi tri do četiri tisuće kuna i nisu zadovoljni situacijom koja je, smatraju, odraz opće slike gospodarstva
Pogledaj originalni članak

Imaju sto posto putnika više, no kažu, na rubu su egzistencije. Sadašnje im cijene nisu dovoljne za podmirivanje troškova. A troškovi su, kažu, veliki. Nešto više od dvije godine nakon liberalizacije tržišta zagrebački taksisti tvrde – jedva držimo glavu iznad vode.

Previše nas je

– Velika je nelogičnost u cijenama i gospodarskom stanju u državi. No, bilo bi neozbiljno od nas da povećavamo cijene s obzirom na broj nezaposlenih građana i sve veće troškove života. Bazirat ćemo se samo na racionalizaciju unutar službe – poručio je Željko Petković, predsjednik Udruženja Radio taxi Zagreb.

Dva sata čekam za 20 kuna vožnje. S ovakvim cijenama ne možemo preživjeti. Nas se pritišće, a konkurenciji se opraštaju milijuni dugova

taksisti

Stari zagrebački taksisti smatraju da je u gradu trenutačno previše taksista te da nije u redu da bilo tko s vozačkom dozvolom može biti taksist.

– Dva sata čekam za 20 kuna vožnje. S ovakvim cijenama ne možemo preživjeti. Nas se pritišće, a konkurenciji se opraštaju milijuni dugova – ogorčeni su neki od vozača Radio taxi Zagreba. Oni koji su izašli iz Udruženja i zadržali stare cijene smatraju da taksi nije humanitarna institucija.

– Kako može u jednoj metropoli jeftinija biti vožnja taksijem nego gradskim prijevozom?! – pitaju se Željko Bekavac i Miroslav Ivanović, koji građane voze čak 34 godine. Iako svi ističu da su na rubu egzistencije, nitko od taksi-prijevoznika u gradu neće povećavati cijene. Zbog konkurencije i građana.

Borimo se. Kako bismo smanjili troškove za oko 30 posto, od 15. ožujka na ceste puštamo 150 automobila na plin – najavio je Kosta Minovski, vlasnik Cammea.

Bez investicija

Da situacija nije zadovoljavajuća, potvrdio je i osnivač najmlađeg taksija – Taxija Zebre, Mići Kuzmanović.

– Koliko para, toliko muzike. Ovo su jedva isplative cijene, ali nećemo ništa povećavati jer bi nam to samo štetilo – kazao je. Raspolaže sa 30 vozila koja dnevno prosječno ostvare 10 do 15 vožnji, odnosno tri do četiri tisuće kuna mjesečno. Iako su u travnju prošle godine povećali cijene za pedeset lipa, u Eko taxiju također ističu da se bore na tržištu.

– Sve je ovo na granici isplativosti i zapravo odražava općenitu situaciju u gospodarstvu. Zbog toliko niskih cijena nemamo prostora za bilo kakve daljnje investicije. No, cijene zasad nećemo mijenjati – poručio je Mislav Munivrana, direktor Eko taxija.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

MP
mpfederer
15:32 05.02.2014.

voznja zet-om 1km 10kn, voznja najjeftinijim taxiem 14,30kn voznja zet-om 10km 10kn, voznja taxiem oko 60kn. mislim da lazu i da ipak nisu jeftiniji od zeta ;-)

Avatar Jaguar_Paw
Jaguar_Paw
19:18 05.02.2014.

Oni su sami sebe doveli u ovakvu situaciju, to je bilo samo pitanje vremena. Ne dolazim u Zagreb često, no kada dođem moraš koristiti taxi, i tako prije par godina taxi naplati start 25 kn, a za sljedećih 2 km uzme 80 kn!? Derali su ljude do kože, takav sustav cijeđenja građana se morao urušiti. Ponavljam, sami sebe su doveli u bezizlaznu situaciju. I tko kaže da se poštenje ne isplati? Treba pitati zagrebačke taxiste, nadana i ivu

BU
burza
12:30 06.02.2014.

Bilo bi dobro usporediti cijene u splitu i dubrovniku sa zagrebom