Novo željezničko stajalište otvoreno je jučer u Buzinu, na pruzi Zagreb Glavni kolodvor – Sisak – Novska, godinu i pol od početka radova.
Projekt je uključio izgradnju željezničkog stajališta Buzin, pothodnika, željezničkoga kolosijeka, bočnog perona dužine 160 m, dizala za osobe smanjenje pokretljivosti, parkirališta i pristupne ceste, te nadstrešnice za bicikle. Vrijednost je projekta, kojeg je izradilo "Željezničko projektno društvo", 13,5 milijuna kuna, a radove su izveli Đuro Đaković Holding i tvrtka Subterra.
Radnim danima na relaciji Zagreb – Sisak – Zagreb vlakom putuje oko 3800 putnika. Iz HŽ-a zbog blizine poslovne zone očekuju da će stajalište Buzin dnevno koristiti između 200 i 300 putnika, jer od Glavnog kolodvora do Buzina vlak vozi 11 minuta.
Na toj će relaciji u travnju u promet biti pušten i prvi u nizu novih elektromotornih vlakova za regionalni prijevoz. Stajalište, uz križanje Velikogoričke ceste i Ulice Bani, rezultat je pojačane izgradnje, jer su ondje posljednjih godina niknuli novi trgovački i stambeni objekti, a blizu je i veleposlanstvo SAD-a.
Što im to vrijedi, kad i na slici vidimo da nema drugog kolosjeka. ____- To je pruga koja spaja Zagreb i Sisak, dva nekad industrijka grada, a nikad nisu povezan željezničkom prugom s dva kolosjeka kako bi brže putovale i roba i ljudi. ________ Danas u svijetu udaljenosti od 50km prolaze za deset minuta, a ovdje se hvale da 11 km prolaze za jedanaest minuta. ____________- Kakva je to "brzina"??? _________ Uz to, ovdje piše:Novo željezničko stajalište otvoreno je jučer u Buzinu ... godinu i pol od početka radova. ___________ Pokušao sam pronaći na službenim stranicama HŽ-a, ali nema te stanice, iako je HŽ "putnički promet" barem trebao znati da im "HŽ pružne građevine" godinu i plo gradi stajalište u Buzinu. __________- Nije čudo što sve proada, kad ista tvrtka nema iste informacije o jednoj stanici na kojoj bi vlakovi koji prevoze putnike trebal, ako baš ne moraju, stati.