remetinečki rotor

VIDEO Pogledajte početak obnove rotora: Na mukama i biciklisti!

Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Ukidanje tramvajskog prometa u Novom Zagrebu
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Ukidanje tramvajskog prometa u Novom Zagrebu
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
06.08.2018.
u 22:53
Kao jedna od stvari koja će najviše smetati Zagrepčane koji će se ubuduće voziti autobusom (u oba smjera klima nije radila), pokazalo se zatvaranje središnjeg dijela rotora gdje se inače odvijao tramvajski promet
Pogledaj originalni članak

Grad Zagreb krenuo je u rješavanje jedne od najvećih urbanističkih zadaća u novijoj povijesti. 

 Prometno srce glavnog grada, remetinečki rotor idućih 18-20 mjeseci bit će gradilište.  Na području od Muzeja Suvremene Umjetnosti do Savskog gaja građane će ubuduće, umjesto tramvaja 14 i 7, prevoziti autobusna linija 607

>> Pogledajte što građani kažu o obnovi rotora u Novom Zagrebu

Materijal potreban za rad već se polako dovozio pored rotora, iskopane su rupe gdje će se izmijeniti kanalizacijske cijevi, prenose se šipke i pjesak, a radnici na velikim vrućinama povlače prve poteze uz uzimanje zasluženog odmora svakog sata kako bi se uz vodu i hranu primirili od visokih temperatura.

>> Prvi dan s novom regulacijom prometa u Novom Zagrebu

Kao jedna od stvari koja će najviše smetati Zagrepčane koji će se ubuduće voziti autobusom (u oba smjera klima nije radila), pokazalo se zatvaranje središnjeg dijela rotora gdje se inače odvijao tramvajski promet.

Foto: Filip Kos/PIXSELL
Obustava tramvajskog prometa - radovi na rotoru
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Obustava tramvajskog prometa - radovi na rotoru
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Obustava tramvajskog prometa - radovi na rotoru
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Obustava tramvajskog prometa - radovi na rotoru
Foto: Filip Kos/PIXSELL/Ilustracija
Obustava tramvajskog prometa - radovi na rotoru
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Obustava tramvajskog prometa - radovi na rotoru
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Obustava tramvajskog prometa - radovi na rotoru
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Obustava tramvajskog prometa - radovi na rotoru
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Obustava tramvajskog prometa - radovi na rotoru
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Obustava tramvajskog prometa - radovi na rotoru
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Obustava tramvajskog prometa - radovi na rotoru
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Obustava tramvajskog prometa - radovi na rotoru
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Obustava tramvajskog prometa - radovi na rotoru
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Obustava tramvajskog prometa - radovi na rotoru
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Obustava tramvajskog prometa - radovi na rotoru

Ljudi su tamo znali šetati, voziti bicikl ili izvesti svoje kućne ljubimce. Od danas će to narednih godinu i pol dana moći zaboraviti. 

Rekonstrukcija rotora zahvatila je i širi prostor oko rotora pa se tim prostorom nije lako kretati, a ogradama su blokirani i putevi za pješake i bicikliste. 

VIDEO I biciklisti na mukama zbog rotora:

 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 58

ZI
zickler
16:00 06.08.2018.

Meni nije jasno kaj je tu takav problem. Stanovnici Novog Zagreba su relativno dobro povezani s Centrom ( sjetimo se da još osim tog Jadranskog mosta imaju i Most mladosti i slobode koji nisu baš na kraju svijeta i autobusi s glavnog prema novom idu čestu ( samo koliko ide za Goricu ) a tu je 109. A za one koji idu rotorom ima hrpa alternativnih pravaca dok bude zatvoren. Tako da smatram da ovakva frka nije potrebna kao da je zatvorena jedina cesta koja vodi prema bolnici a ne tek jedan pravac koji doduše je promet ali na raspolaganju se ima dosta solidnih alternativa.

Avatar prahrvat
prahrvat
15:59 06.08.2018.

obnova rotora samo će ubrzati gužvetinu na mostu. bez novog mosta nema rješenja. ove novce su za to trebali utrošiti

LI
lipa75
18:17 06.08.2018.

Po mome skromnom misljenju se ne treba ici u kopanje tunela za prolazak bez zaustavljanja u smjeru Arena - velesajam. Za to se trebao iskoristiti donji nivo rotora koji vec postoji i sada je namijenjen samo za pjesake i tramvaj (do njega bi vodile krajnje lijeve prometne trake). Sadasnji gornji dio rotora je trebao ostati isti (do njega bi vodile sredisnje trake), s dodatkom trake za desno iz smjera Arene prema Remetincu. Jos je trebalo dodati treci nivo odnosno petlju kojom bi se iz krajnje desne trake iz smjera Arene bez zaustavnjanja dolazilo u krajnju lijevu traku na Jadranski most. Tramvaj se u tom slucaju treba izmjestiti iz rotora, ali okolo ima sovoljno prostora za to. Siguran sam da bi bilo funkcionalnije nego predlozeno rjesenje i znatno jeftinije od preko 200 milja koji ce se utrositi.