Grad Zagreb krenuo je u rješavanje jedne od najvećih urbanističkih zadaća u novijoj povijesti.
Prometno srce glavnog grada, remetinečki rotor idućih 18-20 mjeseci bit će gradilište. Na području od Muzeja Suvremene Umjetnosti do Savskog gaja građane će ubuduće, umjesto tramvaja 14 i 7, prevoziti autobusna linija 607.
>> Pogledajte što građani kažu o obnovi rotora u Novom Zagrebu
Materijal potreban za rad već se polako dovozio pored rotora, iskopane su rupe gdje će se izmijeniti kanalizacijske cijevi, prenose se šipke i pjesak, a radnici na velikim vrućinama povlače prve poteze uz uzimanje zasluženog odmora svakog sata kako bi se uz vodu i hranu primirili od visokih temperatura.
>> Prvi dan s novom regulacijom prometa u Novom Zagrebu
Kao jedna od stvari koja će najviše smetati Zagrepčane koji će se ubuduće voziti autobusom (u oba smjera klima nije radila), pokazalo se zatvaranje središnjeg dijela rotora gdje se inače odvijao tramvajski promet.
Ljudi su tamo znali šetati, voziti bicikl ili izvesti svoje kućne ljubimce. Od danas će to narednih godinu i pol dana moći zaboraviti.
Rekonstrukcija rotora zahvatila je i širi prostor oko rotora pa se tim prostorom nije lako kretati, a ogradama su blokirani i putevi za pješake i bicikliste.
VIDEO I biciklisti na mukama zbog rotora:
Meni nije jasno kaj je tu takav problem. Stanovnici Novog Zagreba su relativno dobro povezani s Centrom ( sjetimo se da još osim tog Jadranskog mosta imaju i Most mladosti i slobode koji nisu baš na kraju svijeta i autobusi s glavnog prema novom idu čestu ( samo koliko ide za Goricu ) a tu je 109. A za one koji idu rotorom ima hrpa alternativnih pravaca dok bude zatvoren. Tako da smatram da ovakva frka nije potrebna kao da je zatvorena jedina cesta koja vodi prema bolnici a ne tek jedan pravac koji doduše je promet ali na raspolaganju se ima dosta solidnih alternativa.