FIZIČKE KARTICE

Prvi problemi s novom ZET-ovom aplikacijom: Nekim korisnicima blokirana sredstva za kupovinu karata

Foto: Josip Regovic/PIXSELL
Zagreb: Mobilna aplikacija "Moj ZET"
Foto: Josip Regovic/PIXSELL
Zagreb: Mobilna aplikacija "Moj ZET"
31.05.2023.
u 19:41
Svi korisnici s pretplatničkim fizičkim karticama ZET-a koji imaju sredstva na računu još neko vrijeme neće moći koristiti aplikaciju Moj ZET, a prijevoznik se nije oglasio po pitanju ovog problema kojeg, čini se, nisu obavijestili ranije
Pogledaj originalni članak

Samo jedan dan od predstavljanja Moj ZET, prve službene aplikacije gradskog prijevoznika u Zagrebu, čini se kako je došlo do prvih problema. I to kod svih onih koji su već imali fizičku karticu ZET-a s kojom su kupovali karte uplaćenim novcem.

Svima takvima stigla je poruka kako im je fizička kartica deaktivirana jer su prešli na mobilnu aplikaciju, a s tim su im blokirana i sredstva koja su se nalazila na toj kartici. 

>> VIDEO Isprobali smo novu ZET-ovu aplikaciju: Evo što sve nudi

''Poštovani, sredstva koja su ostala na e-novčaniku pretplatne kartice ne mogu se više koristiti jer je pretplatna kartica prelaskom na mobilnu aplikaciju deaktivirana. Sada možete otići na bilo koje ZET-ovo prodajno mjesto kako biste privremeno deaktivirali mobilnu aplikaciju i aktivirali karticu. Nakon što potrošite sredstva s kartice, možete ponovo sami aktivirati mobilnu aplikaciju. Nemoguće je koristiti i karticu i mobilnu aplikaciju istovremeno, jedno drugo isključuje'', piše u obavijesti korisnicima, prenosi Jutarnji list.

VEZANI ČLANCI:

Samim time, svi korisnici s pretplatničkim fizičkim karticama ZET-a koji imaju sredstva na računu još neko vrijeme neće moći koristiti aplikaciju Moj ZET, a ZET se nije oglasio po pitanju ovog problema kojeg, čini se, nisu obavijestili ranije.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.