Pacijenti o KBC-u Sestre milosrdnice:

'Kada dođete u krug bolnice vidite da neke zgrade izgledaju kao da su u 19. stoljeću'

'Kada dođete u krug bolnice vidite da neke zgrade izgledaju kao da su u 19. stoljeću'
26.10.2017.
u 10:51
Istraživanje je provedeno od listopada 2016. do travnja ove godine u dva vala - kada su pacijenti primani i otpuštani s odjela KBC-a
Pogledaj originalni članak

Sigurnost i pouzdanost liječenja. Ta dva segmenta oduševila su pacijente KBC-a Sestre milosrdnice, a ocjenjena su kao najbolja u sklopu istraživanja provedenog na razini bolnice.

Anketirana su 564 pacijenta u sklopu anonimnog istraživanja KBC-a odnosno njegova Ureda za kvalitetu i Ekonomskog fakulteta o kvaliteti usluga bolničkog liječenja. Iako nisu htjeli isticati rezultate pojedinačnih klinika, naglasivši da istraživanje nije natjecanje, rukovoditeljica Ureda za kvalitetu prim. dr. sc. Vesna Čerfalvi ističe da je razina sigurnosti na nekim klinikama i viša no što su očekivali, pogotovo ondje gdje su pacijenti u životnoj opasnosti, poput Klinike za kardiokirurgiju i Klinike za neurokirurgiju. Prostora za poboljšanje ima, pacijenti nisu zadovoljni dugim listama čekanja i čekanjem u ordinacijama. Najslabiji rezultati vezani su uz prostor i prehranu, što ukazuje, dodaje prim. dr. sc. Čerfalvi, na potrebu novih ulaganja u gradnju suvremenih bolničkih prostorija. Ukupna ocjena kojom su pacijenti ocijenili uslugu liječenja u KBC-u je 4,45.

Postoje od 1846. godine

- KBC Sestre milosrdnice postoji od 1846. godine, a kada dođete u krug bolnice vidite da neke zgrade tako i izgledaju. Pratimo sva zbivanja u modernoj medicini i pokušavamo, koliko nam dopuštaju financije, pratiti to i opremanjem, edukacijom te uvođenjem novih terapijskih i dijagnostičkih metoda - kazao je ravnatelj KBC-a prof. dr. sc. Mario Zovak. Činjenicu da je odnos prema pacijentima jedan od najbolje ocijenjenih segmenata smatra velikim uspjehom, s obzirom na to da u KBC-u radi 3750 ljudi.

Ocjene od 1 do 5

Istraživanje je provedeno od listopada 2016. do travnja ove godine u dva vala – pri primanju u bolnicu ispunjavali su anketu na temelju očekivanja, a pri izlasku na osnovi doživljenog.

- Broj ispitanika odgovara 10-postotnom mjesečnom broju pacijenata - kazala je prof. dr. sc. Đurđana Ozretić Došen, voditeljica istraživanja, provedenog tzv. SERVQUAL metodom po kojoj se ispitanici u 24 tvrdnje ocjenama od 1 do 5 mogli izjasniti koliko se s njima slažu.

PLUS

1. Na svim klinikama postoji visoka razina sigurnosti 

2. Pacijenti liječnike i medicinsko osoblje smatraju iznimno pouzdanima 

3.  Najbolje su ocjene dali za suosjećajnost zdravstvenih djelatnika

MINUS

1. Dotrajalost zgrada u Vinogradskoj i pojedinih klinika jedan je od nedostataka

2.  Najslabiji rezultati vezani su uz prehranu tijekom liječenja     

3.  Liste čekanja i čekanje u ordinaciji mogli bi se skratiti     

 

 

 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

TI
tihomir40
15:13 26.10.2017.

administrator kakvih ti imas problema sta brises komentare sta sam napisao o bolnici?

TI
tihomir40
15:14 26.10.2017.

zbog cega opomena? jer sam reko da na rade svoj posao, jel tebi normalno da osoblje tipka poruke za vrijeme operacije?