U povodu nedavnih masovnih kažnjavanja biciklista u Zagrebu, Sinidikat biciklista u petak 11. rujna organizira prosvjed ispred sjedišta MUP-a u Ulici grada Vukovara 33 u 18 sati, a sat vremena poslije u 19 sati i na Zrinjevcu, u neposrednoj blizini Policijske uprave zagrebačke. Dozvolu za okupljanje na Zrinjevcu još nisu dobili. Prosvjedima žele upozoriti na selektivno provođenje zakona kojim se od odgovornosti izuzima Grad kao glavni subjekt planiranja i puštanja u uporabu nepropisne i manjkave prometne infrastrukture, a kažnjava njezin krajnji korisnik – građanin koji vozi bicikl.
Iz tog su razloga Ministarstvu unutarnjih poslova i policiji poslali zahtjev u kojem traže ispunjavanje zakonskih odredbi za nadzor i kažnjavanje Grada Zagreba zbog nepropisne biciklističke infrastrukture.
Smatraju da Policijska uprava zagrebačka ima pogrešnu politiku kažnjavanja biciklista kojom ne pridonosi povećanju sigurnosti u prometu nego ih u pojedinim situacijama uslijed neprimjerenih prometnih rješenja za prometovanje biciklom čak dovodi u opasnost, slijepo provodeći kaznene odredbe.
Prema Članku 5. Zakona o sigurnosti prometa na cestama promet na svom području uređuju jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, u skladu s odredbama Zakona o sigurnosti prometa na cestama, uz prethodnu suglasnost ministarstva nadležnog za unutarnje poslove.
Upravni i inspekcijski nadzor nad jedinicama lokalne samouprave i drugim subjektima kad obavljaju poslove iz ovoga članka obavlja ministarstvo nadležno za unutarnje poslove.
>> Upis u Biciklistički registar smanjuje rizik od krađe, a jednostavan je
Kao vozač i bicikla i automobila užasavam se 80% biciklista an zagrebačkim ulicama.Dakle vožnja pozebri i tamo gdje nema označena biciklističke traka , vožnja bez ikakve zaštitne opreme , kacige , prsluka vožnja bez ijednog svjetla u rano jutro kada je još mrak, a i kasnon navečer. vožnja u pješačkim zonama i svašta još . Za voziti bicilkl po gradu trebala bi vozačka dozvola A kategorije jer pojedini skuteri voze se sporije od nekih opasnih biciklista s time da se ovi prvi voze po cesti i imaju položen ispit a ovi drugi su kamikaze i voze se najčešće po pješačkim stazama . Dakle kažnjavati i dalje sve dok ne budemo sigurni ( bar malo ) na ulicama od tkz. " biciklista" potencijalnih izazivača lomova kostiju i gaženja građana na zebrama i pješačkim stazama.