Sjednete za stol, na kojem je nalijepljen QR kod. Ne zovete konobara već vadite mobitel, skenirate kod i putem aplikacije "Smart service" naručujete kavu, čaj, ili gablec. Nekoliko minuta kasnije pojavljuje se djelatnik kafića ili restorana sa vašom narudžbom na pladnju.
Aplikacija, koju je jučer zagrebačkim ugostiteljima predstavila Hrvatska obrtnička komora, gostima kafića i ugostiteljima omogućuje narudžbu hrane i pića bez izravnog kontakta s konobarima, bez čekanja u redovima. A ono što je bitno, naglašava Denis Štefanić koji ju je prezentirao u kafiću "el’Ef" u Dubravi, aplikaciju nije potrebno prethodno instalirati.
- Neće opterećivati megabajte memorije, a QR čitač koji se koristi također ne treba skinuti već se koristi onaj koji imamo kao dio kamere - objasnio je Štefanić i dodao da je aplikacija izuzetno jednostavna za korištenje, i za konobare i goste.
- Konobarima je trebalo samo 15-ak minuta da "pohvataju" cijeli način funkcioniranja aplikacije. Poanta je u tome da se ograniči fizički kontakt između gosta i konobara zbog "novog normalnog" u kojem se, na moju veliku žalost, nalazimo - kaže Franz Letica, vlasnik kafića i predsjednic Udruženja ugostitelja grada Zagreba, a iz HOK-a su kazali da su aplikaciju predstavili kako bi "dali podršku poslovanju ugostitelja te olakšali njihov radni proces, osigurati alat koji je dio digitalne ere u kojoj se nalazimo, a gostima pružiti još kvalitetniju uslugu".
Aplikacija ima još opcije pozivanja konobara putem elektronskog "zvonca", a gost može odabrati i svoje omiljene narudžbe u posebnu kategoriju favorita. Plaćanje je ipak, dodaje Štefanić, još uvijek klasično i obavlja se klasično.
- Ali od jeseni ćemo intenzivno razmišljati da uvedemo oblike plaćanja preko aplikacije - kaže Štefanić.