Croatia osiguranje lansiralo je danas novu mobilnu aplikaciju Moja Croatia. Nova Croatijina aplikacija razvijena je s fokusom na jednostavnost, učinkovitost i brzinu korištenja. Svojim funkcionalnostima te modernim, atraktivnim i interaktivnim sučeljem, Moja Croatia podiže iskustvo klijenata u korištenju osiguranja na novu razinu.
Aplikacija Moja Croatia omogućava jednostavan pregled svih osiguranja i digitalnih zdravstvenih kartica na jednom mjestu. Plaćanje računa i obnova polica moguća je u samo par klikova. Brzo i jednostavno moguće je prijaviti štetu i pratiti njezin status rješavanja.
Aplikacija je dostupna za besplatno instaliranje na Android i iOS uređajima, a za prijavu u aplikaciju dovoljna je samo osobna iskaznica i email adresa. Cjelokupna registracija u aplikaciju, čijoj je pojednostavljenju posvećena posebna pozornost tijekom razvoja aplikacije, sada je moguća u minuti, bez dodatnih podataka, brojeva polica ili drugih dokumenata koje klijent najčešće nema pri ruci.
Na novoj Croatijinoj aplikaciji, osim digitalnih kartica zdravstvenih osiguranja, u cijelosti je dostupan i program vjernosti Dobra prilika čije se brojne pogodnosti i popusti mogu koristiti na preko 500 prodajnih mjesta Croatijinih partnera u cijeloj Hrvatskoj.
Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja naglasio je kako je nova, unaprijeđena mobilna aplikacija nastavak digitalizacije ukupnog poslovanja:
„Vrhunske svjetske aplikacije danas se razvijaju na temeljitom razumijevanju ponašanja i psihologije naprednih korisnika te na brzini i intuitivnosti korisničkog sučelja. Sve smo to primijenili u dizajnu naše mobilne aplikacije koju danas s ponosom lansiramo na tržište. Naša je ideja pokazati tržištu da osiguranje može biti krajnje jednostavno i da se gotovo sve informacije s papira i plastike mogu zamijeniti digitalnim rješenjima. Sigurni smo da će i naši klijenti prepoznati prednosti nove Moje Croatije. U budućnosti, osiguranje vidimo kao izrazito digitalizirano, jednostavno i razumljivo za korisnike, stoga nastavljamo s razvojem naših digitalnih usluga kako bismo klijentima osigurali najbolje korisničko iskustvo.“