nema suradnje

Studija osiguranja prijelaza još od 2010. stoji u ladici

Foto: Anto Magzan/PIXSELL
Studija osiguranja prijelaza još od 2010. stoji u ladici
21.03.2013.
u 12:07
U projekt bi do 2022. godine za 22 prijelaza trebalo uložiti oko pola milijarde kuna. Novca nema
Pogledaj originalni članak

Taj im je pružni prijelaz bio svakodnevica. No, u ponedjeljak se dogodilo ono najgore. Automobil je podletio pod vlak koji ga je gurao stotinjak metara. Od četvorice prijatelja, dvojica su na mjestu poginula. Na istom je mjestu u posljednjih 12 godina život izgubilo sedmero ljudi. I to nije jedini kobni prijelaz u gradu.

Nemar nadležnih institucija, neki su, čini se, morali platiti životom. Rješenje postoji. No, već godinama skuplja prašinu u ladicama. Večernji list je u posjedu Studije i programa unapređenja sigurnosti i funkcioniranja jednorazinskih putnih prijelaza preko pruga HŽ-a na području Grada Zagreba, izrađene u lipnju 2010. godine po narudžbi Grada. Osnovni cilj tog projekta bio je da se, zbog velikog broja nesreća na željezničko-cestovnim i pješačkim prijelazima, istraži, definira i predloži poboljšanje njihove sigurnosti.

Prioriteti denivelacije

Tako se za stajalište Trnava, gdje se dogodila posljednja nesreća, od 2010. predlaže ukidanje željezničko-cestovnog prijelaza i denivelaciju pješačkog prijelaza u sklopu stajališta, odnosno, pristupa peronima. Upravo je to stajalište drugo na listi prioriteta denivelacije i osiguranja pješačkih prijelaza. Unapređenje je planirano za 2016. godinu uz ulaganje više od dva milijuna kuna.

Što se tiče denivelacije željezničko-cestovnih prijelaza, prvi na listi prioriteta je prijelaz Osječka – Trnava I, na kojem su radovi vrijedni 62 milijuna kuna trebali početi ove godine.

Kriteriji za izbor prioriteta bili su intenziteti željezničkog, cestovnog i pješačkog prometa, ali i broj nesreća.

Realizacija studije trebala se izvršiti u suradnji Grada i HŽ Infrastrukture.

Usporeno zbog krize

HŽ Infrastruktura je financijska sredstva trebala osigurati kroz Nacionalni program željezničke infrastrukture donesen za razdoblje od 2008 do 2012., a Grad iz svoga proračuna. No, realizacija se usporila zbog krize, pa je sljedeći program trebao obuhvatiti razdoblje 2013. do 2017.

– Ne nailazimo na volju za suradnju HŽ Infrastrukture. Na naš su upit lani u ožujku odgovorili da nemaju namjeru idućih pet godina ulagati u unapređenje – kazao je Mijo Bezer iz Gradskog ureda za promet. IZ HŽ-a, pak, tvrde, da je za denivelacije prijelaza zadužen sam Grad.

>>Kobni prijelazi – u gradu 5 crnih točaka opasnih za život pješaka

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.