dotrajala pruga

Uskoro počinje veća rekonstrukcija tračnica u Zagrebu, moglo bi biti gužvi, evo gdje će se kopati

Foto: Robert Anic/PIXSELL
Zagreb: Gradonačelnik obišao radove na okretištu tramvaja na Mihaljevcu
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Radovi na okretištu Mihaljevac
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Radovi na okretištu Mihaljevac
21.08.2024.
u 15:35
Radovi, kažu u ZET-u, trebali bi biti gotovi kad i radovi na okretištu Mihaljevac, što je do kraja ove godine. Osim ove dionice, u ZET-u su, kao prioritet za obnovu, naveli i potez u Savskoj preko puta Studentskog centra, te Branimirovu.
Pogledaj originalni članak

Jednu od najrasklimanijih dionica tramvajskih pruga u metropoli od rujna očekuje potpuni makeover, najavljuju u ZET-u. Raskopat će se dionica od Ribnjaka do Mihaljevca duga tri kilometra. Uz trasu od Mihaljevca do Gračanskog dolja, ovo je jedina brdska dionica pruge u Zagrebu pa je njezina istrošenost veća, stoga ju je potrebno obnoviti, a u vrlo lošem stanju su i betonske kocke na Ribnjaku koje su često noćna mora za vozače koji onuda moraju proći. Pruga će se obnavljati u četiri dionice, a iz zagrebačkog gradskog prijevoznika poručuju da je u tijeku analiza ponuda i provjera dokumentacije nakon čega slijedi potpisivanje okvirnog sporazuma za obnovu ukupno četiri dionice.

– Ponuda za rekonstrukciju Ribnjaka iznosila je 3,990.047,57 eura, a za Ksaver 1,930.525,54 eura. Predviđeno je da radovi započnu u rujnu, a planirano je da završe kad i radovi na okretištu Mihaljevac – kažu nam iz ZET-a. Riječ je o prilično ambicioznom roku s obzirom na to da je rok za dovršetak radova na okretištu Mihaljevac kraj ove godine, što bi značilo da će izvođač za tri kilometra imati tri mjeseca, počnu li radovi u rujnu.

POVEZANI ČLANCI:

Najzahtjevniji zadatak na toj trasi bit će svakako pruga na Ribnjaku jer ondje se odvija i cestovni promet. Za tu dionicu, podsjetimo, iz Gradskog ureda za promet već duže vrijeme planiraju uvesti dinamičku signalizaciju koja bi prijepodne otvarala dva traka prema jugu, a jedan prema sjeveru, a poslijepodne obrnuto. Ostaje za vidjeti hoće li i oni, poput ZET-a, naštimati tajming da se i ti radovi preklope.

 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

LA
larala
21:03 22.08.2024.

Cijelo ljeto čekali povratak ljudi s godišnjeg, početak škole da bi krenuli sa rekonstrukcijom....Ovako nešto je moguće samo u Zagrebu i, samo kod Tomaševića...i, to uz pljesak svih neradnika.

KI
Kitnjak
01:32 26.08.2024.

Radovi se nikad nisu sporije odvijali. Tajminzi koma, a ritam još gori. Najbolji primjer je Jadranski most

LU
lukarak
19:46 21.08.2024.

Ne valja kad se radi, ne valja kad se ne radi.