Srpanj je već tradicionalno, uz kolovoz, najprometniji mjesec na hrvatskim autocestama. Tijekom ljetnog vikenda najvećom naplatnom postajom u Lučkom prosječno prođe nekoliko desetaka tisuća automobila, autobusa, kamiona i drugih vozila. A dobar dio onih koji iz smjera autoceste idu prema centru metropole dočeka prilično neugodno iznenađenje. Raspadnuti, derutni i ograđeni nadvožnjak ili preciznije rečeno vijadukt iznad odteretnog kanala Sava - Odra posebno je neugodan za ovjes vozila.
– Velika je to sramota. Vijadukt stoji ograđen već godinama i sve više propada, pitam se je li uopće sigurno ovuda prolaziti – kazao nam je nezadovoljni čitatelj uz priložene fotografije na kojima se vidi da je jedan prometni trak zatvoren, ograda trula, a asfalt oštećen. Čini li vam se da ste o tome već čitali, u pravu ste. S istom primjedbom čitatelji su nam se javili i u ožujku. Problem je to koji traje više od tri godine.
POVEZANI ČLANCI:
– U sklopu radova predviđena je zamjena prijelaznih naprava, kao i sanacija asfalta te hidroizolacijskih slojeva i betona – kazali su nam u Gradu prije četiri mjeseca te dodali da je proces napokon pokrenut te da uvode izvođača radova u projekt. Radovi bi se trebali izvoditi po sličnom principu kao na Jadranskom mostu.
Promet će biti organiziran u četiri sužena traka na jednoj strani nadvožnjaka, dok će na drugoj trajati radovi, pojašnjavaju u gradskoj upravi. No, radi se o dionici nad kojom se miješaju nadležnosti pa se čekala suglasnost Hrvatskih autocesta i ostalih tijela te izrada elaborata privremene prometne signalizacije.
GALERIJA: Novost na autocesti A1: Četiri prilazna traka Lučkom prema moru
"Dobivena je suglasnost za prometni projekt privremene regulacije za vrijeme izvođenja radova od HAC-a i Ministarstva mora, prometa i infrastrukture. Planirani početak radova je tijekom srpnja", stoji u odgovoru koji je stigao na našu adresu prije nekoliko dana. Vrijednost projekta procijenjena je na 1,1 milijun eura, a novim nadvožnjakom putnici i vozila vozit će od siječnja 2024. godine, završe li se svi zahvati prema rokovima zacrtanim u projektnoj dokumentaciji.