rajko ostojić:

'Zagreb već ima metro, ali je on neiskorišten. Zaživjet će u lipnju!'

Foto: Željko Lukunić/PIXSELL
rajko ostojić (1)
Foto: Željko Lukunić/PIXSELL
rajko ostojić (1)
Foto: Željko Lukunić/PIXSELL
rajko ostojić (1)
Foto: Željko Lukunić/PIXSELL
rajko ostojić (1)
Foto: Željko Lukunić/PIXSELL
rajko ostojić (1)
Foto: 'Zeljko Lukunic/PIXSELL'
'27.04.2013., Zagreb - Kandidat SDP-a za gradonacelnika Rajko Ostojic predstavio je svoj projekt gradske zeljeznice. Photo: Zeljko Lukunic/PIXSELL'
Foto: Željko Lukunić/PIXSELL
rajko ostojić (1)
Foto: Željko Lukunić/PIXSELL
rajko ostojić (1)
27.04.2013.
u 18:52
Prigradska željeznica kojom se vrijeme putovanja s jednog na drugi kraj grada drastično skraćuje, podrazumijeva gradnju deset novih stajališta.
Pogledaj originalni članak

U utrci za što većim brojem glasova, Rajko Ostojić, SDP-ov kandidat za gradonačelnika metropole, u subotu je predstavio projekt javne gradske željeznice. Kako je najavio, željeznicom bi se putovanje iz bilo kojeg dijela grada do samog centra skratilo za 20-ak minuta. Prometni prsten, koji bi zaokružio Glavni kolodvor, Heinzelovu, Maksimir, Trnavu, Čulinec, Resnik, Kozari bok, Bogdane, Žitnjak, te Trnsko, Savski most, Vukovarsku te ponovno Glavni kolodvor, kako je najavio Ostojić, mogao bi zaživjeti već od lipnja. Kojim novcima, koliko bi to koštalo građane, koliko bi bila cijena vozne karte, ostala su ne odgovorena pitanja.

Ostojić je tek poručio da se za takvu investiciju planira povući novac iz fondova Europske unije. Ipak nije siguran ni u kojem bi omjeru EU pokrio najavljeni projekt. Od lipnja bi prigradska željeznica mogla početi funkcionirati tek na rijetkim stanicama spomenute trase zagrebačkog prstena. Naime, ulagati nije potrebno u prugu, ali jest u stajališta i prilaze u brojnim kvartovima, no Ostojić osim potrebne infrastrukture najavljuje i besplatna parkirališta na svakom stajalištu.

– Zagreb ima svoj metro, ali je on posve neiskorišten. Ovako bi se putovanje drastično smanjilo. Naravno, pojačani promet toga vlaka bio bi ujutro i popodne, a cijena karte konkurentnom – rekao je Ostojić. Za realizaciju ideje potrebno je sagraditi deset novih stajališta, čime bi se željeznica napokon integrirala u gradski promet. Projekt se ujedno odnosi i na postojeću liniju prigradskog vlaka od Zaprešića do Dugog Sela.

>>Umjesto svojom, Ostojić se bavi Bandićevom kampanjom

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.