Prometni kolaps

Rotor se zatvara već 16. prosinca?! 'Oboružajte se strpljenjem, a onda će sve biti lijepo'

Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
Zagreb: Radovi na rekonstrukciji remetinečkog rotora
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Rotor
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Rotor
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Rotor
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Rotor
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Rotor
05.12.2018.
u 10:56
Te privremene prometnice izgledat će kao malo veći kružni tok, napravljen je dio prometnice uz Savski nasip, kaže Radić
Pogledaj originalni članak

Radovi na novom remetinečkom rotoru i dalje traju, a promet još nije zatvoren. Građani strahuju od mogućih gužvi koje će nastati kad se rotor zatvori, a točan datum zatvaranja do danas se nije znao. 

– Zatvaranje prometa najvjerojatnije će biti u nedjelju 16. prosinca, a za to nam je potrebna jako dobra priprema.  Tu ćemo surađivati i s policijom i s Hrvatskim cestama, svi će biti uključeni. Očekivani završetak radova i puštanje u promet trebao bi biti u prvom mjesecu 2020., to je dogovoreni rok – rekao je Goran Radić, voditelj projekta rekonstrukcije zagrebačkog rotora koji je za 24sata objasnio kako bi trebao izgledati promet nakon zatvaranja rotora.

>> Pogledajte kako izgleda život na Laništu i Kajzerici tijekom radova na obnovi rotora

– Završili smo radove izmještanja instalacija iz samog centra rotora i na izgradnji privremenih prometnica. Te privremene prometnice izgledat će kao malo veći kružni tok. Napravljen je dio prometnice uz Savski nasip. Taj dio je konačnica riječke ceste koja će se sada također upotrebljavati kao obilazni promet oko rotora, drugi dio ide uz sam Zrinjevac, tamo idu četiri traka. Bit će kao malo veći kružni tok, u svakom smjeru po dva traka, a iz tog prometa bit će isključeni kamioni i teška vozila. To bi trebalo funkcionirati uz poštovanje ograničenja brzine od 40 km/h – kazao je naglasivši kako više ne mogu držati rotor otvorenim. 

GALERIJA Zbog ovoga su Zagrepčani najviše ludjeli, no pravi kaos tek slijedi!

Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Radovi na Aveniji Dubrovnik
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Radovi na Aveniji Dubrovnik
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Radovi na Aveniji Dubrovnik
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Radovi na Aveniji Dubrovnik
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Radovi u Branimirovoj
Foto: Petar Glebov/ PIXSELL
Radovi u Branimirovoj
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Radovi u Branimirovoj
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Radovi u Branimirovoj
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Radovi u Preradovićevoj
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Radovi u Preradovićevoj
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Radovi u Preradovićevoj
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Radovi u Preradovićevoj
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Radovi kod Kamenitih vrata
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Radovi kod Kamenitih vrata
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Radovi kod Kamenitih vrata
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Radovi kod Kamenitih vrata
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
Radovi u Škorpikovoj
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
Radovi u Škorpikovoj
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Radovi u Škorpikovoj
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Radovi u Škorpikovoj
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Radovi na SR Njemačke
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Radovi na SR Njemačke
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Radovi na SR Njemačke
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Radovi na SR Njemačke
Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
Radovi na Rotoru
Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
Radovi na Rotoru
Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
Radovi na Rotoru
Foto: Boris Ščitar/Večernji list/PIXSELL
Radovi na Rotoru
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Rekonstruirana Radnička cesta do Domovinskog mosta
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Rekonstruirana Radnička cesta do Domovinskog mosta
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Rekonstruirana Radnička cesta do Domovinskog mosta
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Rekonstruirana Radnička cesta do Domovinskog mosta
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Rekonstruirana Radnička cesta do Domovinskog mosta

– Moramo zatvoriti rotor u sljedeća dva tjedna. Radovi se odvijaju istodobno i u centralnom dijelu rotora, već su izvedeni radovi na istočnom dijelu, zaštitne dijafragme i došli smo do istočnog podvožnjaka na samom rotoru i sad ga moramo ukloniti da možemo nastaviti dalje s radovima

Samo strpljenje

Jasno je i Radiću da će problemi s gužvama kidati živce vozačima. 

– Novi rotor trebao bi biti sigurniji i protočniji u svakom slučaju. Građane molimo za strpljenje, oboružajte se strpljenjem i onda će sve biti lijepo i kako treba – zaključio je voditelj gradilišta za 24sata

>> Pogledajte kako bi trebao izgledati rotor nakon završetka radova

 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 11

VO
vorda400
11:13 05.12.2018.

Buahahaha bit će sve lijepo tko preživi pričat će

Avatar javorko
javorko
12:12 05.12.2018.

hahah kao malo veci kruzni tok ,nek te bandic vrati odkud si dosao nazad u LIvno

GV
golub Vaso
11:46 05.12.2018.

kum radi punom parom, to mora uspjeti