na zgradama i automobilima

Zbraja se šteta olujnog nevremena koje je poharalo Zagreb: Zaprimljeno je čak 2640 prijava

Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zbraja se šteta olujnog nevremena koje je poharalo Zagreb: Zaprimljeno je čak 2640 prijava
24.07.2023.
u 16:23
GSKG je za višestambene nekretnine kojima upravlja zaprimio 574 prijave, većina ih se odnosi na oštećenja krovova
Pogledaj originalni članak

Gradske službe i dalje nastavljaju sanaciju posljedica prošlotjednih olujnih nevremena, javili su jučer iz Ureda gradonačelnika. Napori su najviše usmjereni ka uklanjanju i odvozu palih stabala i granja, sanaciji infrastrukture te čišćenju i pranju ulica. Jučer ujutro u potpunosti je profunkcionirao ZET-ov tramvajski promet jer je u pogon puštena ispravljačka stanica Savski gaj pa se sav promet u gradu odvija normalno, a od jučer je krenuo i redovni program održavanja prometnica. Zbog redovnog servisa Žičara Sljeme ni danas neće raditi. U tijeku je i popravak semafora na križanju Prisavlje-Cvjetno naselje i Bolnička-Vrapčanska, dok su svi ostali semafori u funkciji.

Do ponedjeljka ujutro Zagrepčani su podnijeli 2640 prijava štete od posljedica olujnih nevremena. Oko 500 prijava odnosi se na oštećene automobile, a sve ostalo odnosi se na oštećene građevine. Prema dostupnim podacima, najviše prijava štete pristiglo je iz gradske četvrti Trešnjevka sjever, druga najpogođenija četvrt je Stenjevec, a treća Gornja Dubrava. Najmanje zahtjeva za naknadu štete do sada je pristiglo je iz gradskih četvrti Podsljeme i Brezovica. Oštećenja se mogu prijaviti i dalje putem formulara dostupnog na mrežnim stranicama Grada Zagreba.

>>VEZANI ČLANCI: 

Preko upravitelja zgrada prijavljuju se i štete na višestambenim zgradama. Holdingova podružnica Gradsko stambeno komunalno je za zgrade kojima upravlja zaprimio 574 prijava štete, od čega se 373 prijave odnose na štete na krovovima. Na sve prijavljene štete na krovovima odmah su upućeni izvođači na sanaciju te je većina prijavljenih šteta na krovovima privremeno sanirana.

Prema zaprimljenim prijavama na poslovima koordinacije sanacija šteta od olujnog nevremena radi 55 djelatnika GSKG-a, 34 tvrtke prijavljene za obavljanje poslova hitnih intervencija te približno 96 tvrtki s liste sposobnih izvoditelja.

Tijekom prošlog tjedna djelatnici gradske ustanove Dobri dom od petka do danas pripremili su i podijelili 550 toplih obroka i 120 sendviča, jabuka i sokova za pripadnike vatrogasnih postrojbi i volontere iz civilne zaštite. Telefonske linije hitnih službi 112 i 193 i dalje su pod velikim opterećenjem, zbog čega je važno da građani hitne službe zovu samo u situacijama kad je ugrožen život i imovina. Za sve druge situacije valja se obratiti dežurnim telefonima Zrinjevca, Zagrebačkih cesta, Vodoopskrbe i odvodnje, Gradske plinare Zagreb, Čistoće, GSKG-a, ZET-a te komunalnog i prometnog redarstva. Na terenu je i dalje više stotina pripadnika gradskih i žurnih službi. 

>>VIDEO: Večernji proveo dan sa zagrebačkim vatrogascima

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.