Tramvaj zvan 20 godina čežnje

Zelena akcija izvela performans u Heinzelovoj

Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
Zagreb: Zelena akcija održala performans "Tramvaj zvan 20 godina čežnje"
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
Zagreb: Zelena akcija održala performans "Tramvaj zvan 20 godina čežnje"
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
Zagreb: Zelena akcija održala performans "Tramvaj zvan 20 godina čežnje"
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
Zagreb: Zelena akcija održala performans "Tramvaj zvan 20 godina čežnje"
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
Zagreb: Zelena akcija održala performans "Tramvaj zvan 20 godina čežnje"
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
Zagreb: Zelena akcija održala performans "Tramvaj zvan 20 godina čežnje"
22.09.2020.
u 11:10
Na akciju su aktivisti donijeli 10-metarski transparent u obliku tramvaja, s porukom "Tramvaj zvan 20 godina čežnje", te s njime hodali po Heinzelovoj ulici, simulirajući vožnju tramvaja.
Pogledaj originalni članak

Zelena akcija je danas povodom Svjetskog dana bez automobila prosvjednim performansom u Heinzelovoj ulici upozorila kako je prošlo već 20 godina od kada su izgrađeni posljednji metri tramvajske pruge u Zagrebu te zatražila proširenje tramvajske mreže.

Otkako je u Zagreb uveden prvi tramvaj, prije gotovo 130 godina, nikada još nije prošlo toliko vremena bez izgradnje novih pruga, istaknulia je Zelena akcija te poručila kako je to rezultat politike Milana Bandića koji je cijelo to vrijeme gradonačelnik Zagreba. Na akciju su aktivisti donijeli 10-metarski transparent u obliku tramvaja, s porukom "Tramvaj zvan 20 godina čežnje", te s njime hodali po Heinzelovoj ulici, simulirajući vožnju tramvaja.

Istaknuli su kako se na toj trasi GUP-om (Generalnim urbanističkim planom) i drugim planovima već godinama planira izgradnja tramvajske pruge, prostor za infrastrukturu je najvećim dijelom već rezerviran i u vlasništvu Grada te nema potrebe za rušenje objekata. Napomenuli su i kako je uz Heinzelovu i Radničku cestu u posljednjih 15-ak godina izgrađen velik broj zgrada primarno poslovne namjene i jasno je kako bi od te tramvajske linije mnogo ljudi imalo koristi. Kažu kako je slična situacija i u Novom Zagrebu gdje odavno postoji plan izgradnje nove tramvajske pruge od okretišta u Zapruđu do Dugava i zatim Vatikanskom ulicom na zapad do Sloboštine, a po nekim planovima i dalje na zapad.

"Primjera ima još, a odsustvo njihove realizacije pokazuju kako je širenje tramvajske mreže u Zagrebu pod Milanom Bandićem zapostavljeno kao nikada do sada. Obećanja o novim prugama su konstantna i prigodničarska, ali konkretni rezultati su nikakvi", izjavio je Bernard Ivčić iz Zelene akcije. 

 

 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

Avatar rubinet
rubinet
20:52 22.09.2020.

ajme..kako im je ovo palo na pamet....to je tako cool...

DU
Deleted user
19:07 24.09.2020.

@komentator: kada već spominješ V. Goricu: ima pruga, i vlakovi voze od Gorice do Glavnog izmedju 12 i 19 minuta. Ali kaj vredi kada se gospoda Goričani voze autima u Zagreb... Isto vrijedi i za Zaprešić i Dugo Selo i za sva naselja uz prugu! Od Vrapča do Glavnog vlak vozi 9 minuta, za to vreme je bus koji krene u isto vrijeme svega tri stanice dalje. Problem je u glavama a ne u pomanjkanju alternativa! Kaj ti vredi tramvaj kada je pruga zaštopana autima...

KZ
Komentator-ZG
15:57 23.09.2020.

Koji šarlatani! Zazivati gradnju TRAMVAJA na ovoj trasi, gdje bi se idealno uklopio metro, odnosno neka vrsta brze gradske željeznice! Jesu li oni svjesni da bi tramvaj vozio do Velike gorice više od 1 sata, dok današnje autobusne linije voze upola manje?! Uopće to da oni smatraju da po čitavom gradu treba graditi nove tramvajske pruge, a ne žele vidjeti da je tramvaj u Zagrebu odavno dosegao svoj limit i da je svako njegovo daljnje proširenje kontraproduktivno! Jedino metro može riješiti stvari!