Digitalna agencija iSTUDIO prošla je kroz veliki proces rebrandinga u sklopu kojega je promijenila vizualni identitet, ali i ime, pa će se odsad zvati Degordian. Novo ime, objašnjavaju u agenciji, nosi simboliku Gordijskom čvora koji prema legendi nitko stoljećima nije mogao odvezati.
Među razlozima za rebranding i napuštanje imena iSTUDIO je nedostupna domena .com, povezivanje tog imena s različitim proizvodima i uslugama kojima se ova agencija ne bavi te povezivanje s Appleom.
"Rebranding je najveći događaj za nas od osnutka firme. Sada imamo sve; ljude, znanje i novi identitet koji će nam pomoći da još brže napredujemo i da se lakše pozicioniramo na globalnom tržištu. No, ono najbitnije, iako smo promijenili ime i vizualni identitet, naš duh će uvijek ostati isti", poručio je Tomislav Grubišić, glavni izvršni direktor i suosnivač agencije.
Osim rebrandinga tvrtka planira otvoriti do tri nova ureda do kraja nove godine, a Degordian bi uskoro mogao dobiti i svoju treću podružnicu, uz postojeće u Beogradu i Mostaru. Do kraja nove godine u planu je i otvaranje preko 20 novih radnih mjesta.
>> iStudio pokreće inicijativu Startup in 24 hours