Novo u HR

Citroen C5 X: Spoj limuzine, karavana i SUV-a po cijeni od 279.900 kn

25.10.2022.
u 15:22

Dizelaša u ponudi nema, nude se turbobenzinci od 130 i 180 KS te plug-in hibrid sa 225 KS i 55 km EV dometa

U Hrvatsku je stigao novi Citroen C5 X, a nudi se po početnoj cijeni od 279.900 kuna. Ovim novim modelom koji je spoj limuzine, kupeovskog karavana i SUV-a francuski se proizvođač nakon pet godina vratio u D segment u kojem sa svojim legendarnim udobnim i često avangardnim limuzinama ima veliko povijesno naslijeđe.

I najnoviji C5 X je prava avangarda, nešto novo i sasvim drugačije na tržištu. Dinamičan, trendovski povišen, praktičan i prostran crossover nadasve je udoban, a uz aktivni ovjes prava je komforna krstarica. Dugačak čak 480 centimetara i uz međuosovinski razmak od 278,5 cm te kapacitet prtljažnika od 545 litara, C5 X pruža odličnu prostranost. Odignutost od tla mu iznosi 19,4 cm i pruža neke outdoor značajke, iako se ne nudi 4x4 pogon već isključivo prednji.

U unutrašnjosti je ugodno i udobno, uz fine materijale naglasak je stavljen na naprednu multimediju i povezivanje pa C5 X serijski dolazi uz dodirni 12-inčni središnji zaslon, četiri USB C utičnice i opciju bežičnog punjenja pametnih telefona. Novost je i prošireni head-up zaslon koji olakšava vožnju. Nadalje, nova Citroenova perjanica donosi sve sustave pomoći vozaču razine 2 autonomne vožnje, poput Highway Driver Assista koji se sastoji od prilagodljivog regulatora brzine s funkcijom Stop & Go i sustava pomoći za održavanje putanje u voznom traku.

Jedinstvenost na tržištu stiže u obliku aktivnog ovjesa Advanced Comfort (progresivni hidraulični amortizeri i elektronički upravljan ovjes) koji donosi doživljaj vožnje kao na letećem tepihu i s kojim se bez muke prelaze sve prepreke, rupe, kanali, uspornici i druge nepravilnosti na cestama.

C5 X serijski stiže uz 8-brzinski EAT automatski mjenjač, a dizelskog pogonskog agregata u ponudi neće biti.

 

Benzinska ponuda motora starta s 1,2-litrenim trocilindarskim turbobenzinskim motorom snage 130 KS i 230 Nm pri 1750 okr./min. Do stotke stiže za 11,3 sekunde, a maksimalna brzina mu je 210 km/h. Snažniji benzinac jest 1,6-litreni četverocilndrični turbak snage 180 KS i 300 Nm pri 1900 okr./min. Ubrzanje od 0 do 100 km/h mu traje 8,8 sekundi, a krajnja brzina je 230 km/h.

Tehnološki najnaprednija opcija i svojevrsna zamjena za dizelaša jest plug-in hibrid već poznat iz PSA grupacije. Temelji se na 1,6-litrenom benzincu i uz elektromotor sinergijski donosi 225 KS i 360 Nm. U električnom načinu rada domet je 55 km, a maksimalna brzina 135 km/h. Hibridna vožnja je jednostavna, dinamična, tiha i glatka te štedljiva, uz punu bateriju potrošnja prema WLTP-u na 100 km jest 1,3 l/100 km uz emisiju CO2 od 29 g/km.

Početna cijena hibridnog modela iznosi 372.438 kuna uz Feel Pack paket opreme. 

Ključne riječi

Komentara 2

SV
super_vaxer
20:54 26.10.2022.

ovo ozbiljno razmatram, samo ne znam kako cu provariti zavjet da vise nikada necu kupiti vozilo PSA grupcije. Razlog toga zavjeta je bila katastrofalno losa podrska nakon kupnje. Vrhunski nejubazno i neprofesionalno osoblje u servisu, CIB. A mogao bi ga kupiti i servisirati u Sloveniji i onako pljunem do tam.

MA
maximinimax
11:43 26.10.2022.

Bezvezni multipraktik

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije