Dacia još od 2010. godine nudi dvogorivne motore s pogonom na benzin i ukapljeni naftni plin (UNP ili engleski LPG), a sada je prodala milijunti primjerak takvog vozila. Dvogorivni sustav koji se od 2020. naziva ECO-G100 razvija okretni moment od najviše 170 Nm pri 2000 o/min te pruža brojne prednosti zahvaljujući svestranim obilježjima. Snažniji je od benzinske inačice (za 10 KS i 10 Nm), troši 10 % manje goriva i ispušta 10 % manje emisija CO2. Budući da ispušta 90 % manje sitnih čestica, može se pohvaliti i manjim ugljičnim otiskom.
U Hrvatskoj je u prvih osam mjeseci prodano 923 automobila s plinskim pogonom, od toga 830 Dacijih modela (čine 33,1% ukupne prodaje Dacije u osam mjeseci u Hrvatskoj).
Dacia je jedini proizvođač koji u gotovo čitavoj gami nudi pogon na plin u modelima Sandero, Jogger i Duster. Gotovo 40% prodanih Dacija u Europi imaju plinski pogon, a Dacia ima udio od 67% u prodaji LPG modela u Europi.
Dacia već 14 godina opsežno ispituje i prilagođava tehnologiju motora ECO-G100. Povrh toga što se tvornički ugrađuje u vozila, taj motor počiva na stručnosti Renault Grupe te je ujedno izdržljiv i pouzdan koliko i benzinska izvedba.
Vozila marke Dacia dizajniraju se i konstruiraju tako da se u njih može ugraditi plinski pogon. Pritom se spremnik ukapljenog naftnog plina ugrađuje u prostor koji je u drugim vozilima rezerviran za rezervni kotač, što znači da ne utječe na kapacitet spremnika benzina niti zauzima mjesto u prtljažniku. Kao i ostala vozila u ponudi marke, inačice s plinskim pogonom isporučuju se s trogodišnjim jamstvom odnosno jamstvom na 100.000 km.
Motor ECO-G100 dostupan je po povoljnoj cijeni i donosi dugoročne uštede. Ukapljeni naftni plin jedna je od najpovoljnijih vrsta goriva na tržištu jer je njegova cijena za više od 40 % niža od cijene 95-oktanskog bezolovnog benzina u Hrvatskoj pa kupci pri svakom punjenju spremnika mogu uštedjeti oko 30 eura.
Dvogorivni motor radi jednako dobro bez obzira na to koju vrstu goriva upotrebljava (ukapljeni naftni plin ili benzin). Osim toga, povezan je s dvama spremnicima od 50 litara (ovisno o modelu) te se jednostavno upotrebljava: vozač može ručno prebaciti s jedne vrste pogona na drugu ili vozilo to može učiniti automatski, primjerice kada se spremnik ukapljenog naftnog plina isprazni.
Petnaest godina imam auto sa ugrađenim plinom, nakon 5 godina na gorivu sam zašparao na cijeni goriva iznos koliko sam platio za auto. Ne zagadujem zrak, na 100 km potrošim 6 litara plina po 0,74 eura.. A danas se reklamiraju električni auti koji rade pet puta više štete nego dizelaši i benzinci zajedno. Proizvodnja struje u termoelektranama, nuklearkama... pa proizvodnja baterija, njihovo zbrinjavanje... uništava zemlju.