Kad ih upitate koja im je najdraža igračka, mnogi će vam mališani reći da su to LEGO kocke. Osim što se uistinu radi o priznatom didaktičkom proizvodu, njihovoj svjetskoj slavi znatno je pridonio Lars Silberbauer koji je u sedam godina rada u LEGO kompaniji uspio iz temelja izgraditi strategiju za društvene mreže i videosadržaj za tog poznatog i inovativnog danskog proizvođača igračaka. Godine 2015. magazin Adweek proglasio je LEGO najboljim brendom na društvenim mrežama i na Youtubeu u kategoriji proizvođača igračaka.
Jedan od najinovativnijih i najutjecajnijih marketinških stručnjaka u Europi dolazi na Digital Takeover
Danas je Silberbauer viši potpredsjednik tvrtke Viacom Digital Studios gdje nadgleda kreativnost, razvoj i produkciju originalnog digitalnog sadržaja mreže uključujući „Cribs“, „Teen Code“ i „TRL“, te vodi MTV-ove društvene mreže. Svoje bogato iskustvo o videosadržaju Lars će prezentirati i na nadolazećem Digital Takeoveru gdje će govoriti o spajanju tradicionalne konzumacije videa s digitalnim iskustvom u budućnosti te kako iskoristiti eskpanziju video sadržaja za brandove u budućnosti.
Lars je dokazani inovator, a njegovo znanje i iskustvo u tom segmentu je veliko. Deset godina je kao digitalni strateg radio na danskoj radioteleviziji povezujući tradicionalno RTV poslovanje s digitalnim platformama, a nakon toga se pridružio kompaniji LEGO koja u to doba nije imala ni službenu internet stranicu. Silberbauer je uspostavio strategiju proizvođača igračaka digitalnih sadržaja i svojim marketinškim znanjem pomogao toj danskoj kompaniji ostvariti uspjeh u digitalnim medijima na globalnoj razini. Danas LEGO ima više od 12 milijuna obožavatelja na Facebooku, a njegov YouTube kanal godišnje prikupi više od milijardu pregleda. Godine 2014. pokrenuo je i LEGO TV s animiranim programima na 24 tržišta.
Lars je također osnovao WAVE7, globalnu tvrtku koja se bavi stvaranjem digitalnih brendova, a autoritativni glas globalne industrije za odnose s javnošću Holmes Report 2015. godine proglasio ga je jednim od 25 najinovativnijih i najutjecajnijih marketinških stručnjaka u Europi.
Uz Silberbauera na ovom najvećem regionalnom transformacijskom i inovacijskom summitu predavanja će održati više od 30 uglednih svjetskih i domaćih predavača. Digital Takeover 2020. ekskluzivno će ugostiti Marca Randolpha, suosnivača najveće globalne stream kompanije Netflix koja danas broji više od 130 milijuna pretplatnika širom svijeta, a atraktivno predavanje održat će i svjetski poznati inovator i izumitelj Mate Rimac, osnivač tvrtke Rimac Automobili, zatim jedna od najpopularnijih food futurologinja današnjice Dr. Morgaine Gaye, Tanja Bivic Plankar, predsjednica organizacije Blockchain Alliance Europe i hrvatski inovator i svjetski priznati poduzetnik Ivan Mrvoš.
Digital Takeover summit & expo u organizaciji 24sata, 2020. evoluirao je u novi format, a novoj lokaciji od 7 000 četvornih metara na Zagrebačkom Velesajmu očekuje se čak 3000 posjetitelja. U 2020. program summita će uz brojne predavače, sugovornike i paneliste obraditi inovacije i transformaciju svih industrija – od telekomunikacija, financija, automobilske, medijske i prehrambene industrije, farmacije, retaila i mnogih drugih. Regionalni i globalni predavači iz svijeta fintecha, marketinga, sporta, zabave predstavljaju ideje, koncepte i proizvode koji izazivaju promjene te donose revoluciju u razvoju društva u cjelini. Digital Takeover će poseban naglasak staviti na inspiraciju i aktivni networking apostrofirajući ih kao neophodne alate u stvaranju kvalitetne biznis transformacije i općenito poslovne klime u društvu. Stoga ne propustite jedinstvenu priliku i budite u društvu najvećih uz najpovoljniju, early bird kotizaciju koja traje do 31. siječnja!
Rezervirajte svoje mjesto na vrijeme, a kupnjom paketa kotizacija možete ostvariti značajne uštede u odnosu na redovnu vrijednost paketa:
- 4 + 1 gratis – 20% uštede
- 9 + 3 gratis – 25% uštede
- 12 + 5 gratis – 30% uštede
Kroz Digital Takeover do sada je svoja znanja s publikom podijelilo više od 70 domaćih i internacionalnih predavača. Dr. Kjell A. Nordstrom, glasoviti ekonomist i tvorac svjetskog bestselera „Funky Business – Kapitalizam pleše samo s darovitima”, slavni Stephen Attenborough koji je na čelu odjela komercijalnih aktivnosti za Virgin Galactic, Peter Corbett, osnivač iStrategyLabsa te ključni ljudi iz globalnih kompanija kao što su Viber, Google, Uber, Native Advertising Institute, Poslovna škola IEDC Bled i SAP.