Citroën je redizajnirao svoj SUV C5 Aircross. Promjene su uglavnom uvedene na prednjem dijelu kako bi se postigao dinamičniji dojam. C5 Aircross i dalje ima sve atribute snažnog i sigurnog SUV-a koji ističu njegove snažne bočne linije: visina podvozja od 230 mm, veliki kotači promjera 720 mm, Airbump elementi, prepoznatljivi i funkcionalni krovni nosači.
Iz Citroëna naglašavaju da se na vanjskom dijelu vozila očituje prelazak u višu klasu, ali i da je unutrašnjost obogaćena elegantnim elementima. U interijeru, Citroën C5 Aircross ima novi dodirni tablet od 10 inča koji izgleda kao da lebdi na armaturnoj ploči. Veći je nego u prijašnjim modelima te se može izravno pristupiti komandama klima-uređaja, a usto su informacije na zaslonu povišene pa ne morate skretati pogled s ceste. Novim dodirnim tabletom od 10” opremljeni su modeli s navigacijom na izvedbama s motorima s unutarnjim izgaranjem, a na izvedbama s hibridnim motorom bit će dostupan od razine opreme Feel. Digitalna instrumentna ploča dijagonale 12,3” potpuno je prilagodljiva.
Nova je i središnja konzola, visoka i široka te s ergonomičnijim rasporedom komandi. Ručica mjenjača “e-Toggle” s kromiranim elementima smještena je ispod ruke vozača, a komanda za odabir načina vožnje može integrirati funkciju Grip Control na izvedbama s motorima s unutarnjim izgaranjem, a na izvedbama s punjivim hibridnim motorima pruža mogućnost odabira željenog načina vožnje (Electric, Hybrid ili Sport).
Novi C5 Aircross, dugačak 450 centimetara, donosi ovjes s progresivnim hidrauličkim graničnicima koji doprinosi boljem ublažavanju nepravilnosti na cesti. Jedini je SUV u segmentu koji nudi tri zasebna klizna stražnja sjedala koja se mogu podešavati po nagibu i sklopiti, što pruža modularnost tipičnu za monovolumene. Obujam prtljažnika najveći je u kategoriji: od 580 l do 720 l na izvedbama s motorom s unutarnjim izgaranjem te od 460 l do 600 l na izvedbama s punjivim hibridnim motorom.
Punjivi hibridni motor omogućava domet na struju od 55 kilometara. Taj motor pruža mogućnost tihe vožnje bez vibracija do 135 km/h u električnom načinu rada i trenutačno dostupan okretni moment od 320 Nm. Vozač C5 Aircrossa na raspolaganju ima 20 standardnih sustava za pomoć u vožnji, među kojima je i Highway Driver Assist, sustav autonomne vožnje 2. razine koji je kombinacija prilagodljivog regulatora brzine s funkcijom Stop & Go i upozorenja na nenamjeran izlazak iz voznog traka.
Video - Vrata od automobila trebali bi otvarati desnom, a ne lijevom rukom