Samo mjesec dana nakon lansiranja na tržište i pet dana u iTunes storeu, nova hrvatska mobilna aplikacija iQpon popela se na prvo mjesto iPhoneova storea. S više od 2000 "skidanja" u jednom danu iQpon je pretekao čak i Facebookovu aplikaciju, piše Poslovni dnevnik.
Riječ je o besplatnom mobilnom vodiču za šoping koji potrošačima omogućuje popuste na razne proizvode i usluge diljem Hrvatske. Aplikacija kupcima nudi pregled svih popusta po kategorijama, brendovima i lokacijama te statističke informacije o broju ponuđenih kupona i prosječnom popustu. U ovom trenutku iQpon nudi više od 300 jedinstvenih ponuda (kupona) koje je kreiralo 35 brendova, a kako doznajemo, u idućih 20 dana broj će se brendova i kupona udvostručiti.
Ovaj rani uspjeh potvrdio je očekivanja iQpon Teama da u svijetu, a tako i u Hrvatskoj, postoji velika potražnja za mobilnim kuponima čiji je cilj olakšati kupcima pregled najboljih popusta na jednom mjestu. I potrošači su vrlo brzo prepoznali efikasnost aplikacije iQpon s obzirom na izuzetno visok dnevni broj skidanja i više od 60 tisuća otvorenih kupona. Osim u Hrvatskoj, za aplikaciju iQpon veliki interes postoji i u regiji, a kako je poručio direktor iQpona Boris Turkić, tvrtka pregovora s pet europskih zemalja čiji investitori aplikaciju žele ponuditi svojim korisnicima.
Aplikacija iQpon potpuno je besplatna i može se skinuti s na gotovo sve smartphoneove, primjerice u Ovi storeu (Nokia), na Android marketu (Samsung, HTC, Sony Ericsson, LG...) i iTunes storeu (iPhone) i koristi je više od 10.000 korisnika koji već sada ostvaruju uštede.