Novi prototip pametnih naočala iz radionice Googlea upravo je na odobrenju američke regulatorne agencije – Federal Communications Commission (FCC). Osvježene pametne naočale u sljedećoj bi godini trebale biti i službeno predstavljene.
Googleove pametne naočale prvi su put lansirane 2012., no lani, u siječnju, projekt je stopiran s napomenom da Googleovi stručnjaci i dalje rade na razvoju Google Glassa. U međuvremenu su osnivači Googlea Sergey Brin i Larry Page reorganizirali cijelu tvrtku. Stvorili su Alphabet, krovnu tvrtku, a projekt pametnih naočala prebacili pod vodstvo Tonyja Fadella u Nest, također Alphabetovu tvrtku.
Uz zahtjev za odobrenje patenta, osvanule su nove fotografije, korisničke upute i izvještaji testiranja. Sudeći prema fotografijama, nove naočale Google Glass ne izgledaju puno drugačije od prvobitne verzije.
Najveća je razlika u tome što se nove naočale mogu sklopiti poput tradicionalnih naočala. Usto hardver bi trebao ponuditi nešto dužu autonomiju baterije, trebao bi imati bolju Wi-Fi povezivost te nešto brži i jači procesor od onog prijašnjeg. Pri tome bi uređaj trebao biti i vodootporan.
Ipak, službeno, Google se još nije oglasio o novom uređaju iako prema blogu 9to5, koji mnogi smatraju vjerodostojnim insiderskim blogom, stotine korisnika u industriji testira proizvod i istodobno smišlja aplikacije koje bi mogle biti namijenjene za ovaj proizvod. Također, nagađa se da će prije svega nove naočale biti ponuđene biznisu i u industriji zdravstva.
Prve Googleove naočale kritizirali su zbog visoke cijene koja je iznosila više od tisuću dolara, korisnici su tvrdili da su i nepraktične, ali ni dizajn im nije bio po volji. Anketa napravljena još u 2013. na 1000 ispitanika pokazala je da 59 posto njih ne želi imati pametne naočale te da ih nikada ne bi kupili. S obzirom na to da tehnologija često napreduje brže nego li korisnici osvijeste prednosti nekog noviteta, možda bi 2016. godina mogla biti ipak uspješnija za novi Google Glass uređaj. Nosivi uređaji zapravo su tek potkategorija pojma koji se pojavljuje zadnjih nekoliko godina – Interneta stvari.
Internet jednostavno prodire u sve uređaje koji mjere, signaliziraju, broje, spremaju goleme količine podataka. Javno prihvaćanje tog trenda raste, no ipak ne toliko brzo. No, za Google Glass ovo je druga šansa, a sudeći prema svojim osnivačima, ako ne uspije ovoga puta, pokušat će ponovno. Za sada su u Googleu jamačno "ispravili" neke razloge za prigovore dosadašnjih korisnika. Koliko su bili uspješni, bit će jasno već u ovoj godini.
>> 5 razloga zbog kojih je Google odlučio prekinuti prodaju svojih naočala
>> Napali je i opljačkali jer je nosila Google Glass