Novi Volvo S90 alternativa je za sve one koji žele biti ponešto drugačiji i voziti luksuznu poslovnu limuzinu koja ne nosi logo jednog od tri njemačka premium proizvođača koji vladaju ovim tržišnim segmentom, a japanski Infiniti i Lexus su im preegzotični. Najluksuznija švedska limuzina dugačka 4,96 metara pravi je primjer elegantnog skandinavskog minimalističkog dizajna, kako izvana tako i iznutra, te je jedan od najsigurnijih automobila današnjice. Šveđani su definitivno donijeli nešto novo u prilično konzervativnu klasu automobila.
Vrhunska unutrašnjost
Pri tome najviše odskače unutrašnjost Volva S90 koju karakterizira minimalistički dizajniran prostor izrađen od najfinijih materijala poput drveta, aluminija, kože i stakla. Vrlo moderno, ali u isto vrijeme s dozom klasike. I ergonomski savršeno, dojam je nakon sjedanja u S90 na regionalnom statičkom predstavljanju u Ljubljani.
- Upotreba kvalitetnih materijala, klasičnog dizajna i modernih površina uvijek je bila odraz naših automobila. Nikada se nismo željeli uklapati u kalupe, već smo se nastojali isticati - rekao je šef dizajna Volva Thomas Ingenlath.
Volvo je, dakako, i dalje sinonim za sigurnost. S90 je serijski opremljen Intellisafe Assist sustavom, koji čine gotovo svi najnapredniji sustavi aktivne i pasivne sigurnosti. Od kamere sa 360 stupnjeva, automatskog parkiranja i sustava upozorenja o sigurnoj udaljenosti automobila, pa do Pilot Assist sustava, naprednog poluautonomnog sustava upravljanja vozilom koji omogućuje zadržavanje putanje vozila unutar prometne trake kojom se krećete na autocesti, a djeluje pri brzinama do 130 km/h tako što prati linije na cesti i po potrebi automatski ispravlja pravac kretanja. Novost je da radi i bez da slijedi drugi automobil, što je još jedan korak prema autonomnom vozilu. Tu je i najnovija generacija City Safety sustava s detekcijom velikih životinja.
Bez poginulih do 2020.
Svi su ti sustavi još jedan korak prema ispunjenju Volvova obećanju da će do 2020. godine svi njihovi novi automobili biti toliko sigurni da nitko u njima neće moći poginuti ili biti teže ozlijeđen.
Kasnije ove godine na tržište stiže i karavanska verzija V90, a krajem godine očekuje se i Volvo V90 Cross Country, nasljednik kultnog “terenskog” karavana XC70.
U ponudi će zasad biti dva dizelska i dva benzinska motora, dok će plug-in hibrid T8 doći kasnije. Svi motori imaju četiri cilindra. Dizelaši su 2-litreni D4 i D5 sa 190 KS, odnosno 235 KS. Dvolitarski benzinski motori su T5 sa 254 KS i T6 sa 320 KS. Sve verzije dolaze s automatskim mjenjačem.
Početna izvedba s T5 benzincem od 254 KS stoji 58.354 eura, dok početni D4 dizelaš stoji 56.737 eura. Za karavansku verziju treba doplatiti od 3000 do 4000 eura.
kupit cu ga za 20 godina kad ce kostat 7.000 eura. taman da se razradi masina