Facebook, najpopularnija internetska društvena mreža koja broji više od 900 milijuna korisnika, predstavio je App Center, svoju online trgovinu aplikacijama koja bi trebala biti pokrenuta tijekom sljedećih tjedana. Slične trgovine imaju Apple i Google, a zanimljivost ove Facebookove jest u tome što nije isključiva kada su u pitanju platforme i uređaji - u ponudi će imati aplikacije i za Appleov operativni sustav iOS kao i za Googleov Android.
"App Center će postati novo, središnje mjesto za pronalaženje sjajnih aplikacija", stoji u Facebookovom priopćenju objavljenom u srijedu.
Facebook tako više neće nuditi samo besplatne aplikacije, već i one koje se plaćaju. Developeri su na Facebooku dosad mogli zaraditi prodajom unutar aplikacija, na primjer, virtualnom prodajom određenih predmeta za pravi novac, a sada imaju priliku zaraditi i prodajom samih aplikacija. Facebook ih je odmah pozvao da stvore stranice o detaljima i fotografijama aplikacija, što je preduvjet za uključivanje u App Center.
Pokretanje trgovine dolazi uoči Facebookove inicijalne javne ponude (IPO), odnosno prvog izlistavanja dionica na Newyorškoj burzi koje je zakazano za 18. svibnja. Početna cijena određena je za iznos od 28 do 35 dolara po dionici, čime je tvrtka svoju vrijednost procijenila na od 85 do 95 milijardi dolara.