Renault je oživio još jednu legendu, Renault 5 Turbo i Turbo 2 iz 1980-ih, predstavljajući električni Renault 5 Turbo 3E, koji utjelovljuje inovativnost, odvažnost i natjecateljski duh ove marke. Oslanjajući se na stručnost marke Alpine u razvoju sportskih i ekskluzivnih električnih vozila, Renault je stvorio raskošno dizajniranu "džepnu raketu" koja ima po mjeri konstruiranu platformu i inovativne motore ugrađene u kotače. Renault 5 Turbo 3E moderniziran je, inovativan, raskošniji i snažniji od svojih prethodnika, do te mjere da je stvorio novu klasu vozila: mali superautomobili. Ima impresivne tehničke specifikacije: 540 KS, 0–100 km/h za manje od 3,5 sekundi, nadgradnja od ugljičnih vlakana... Ima i minimalni omjer duljine/širine od 2,01 koji ga, unatoč dimenzijama kompakta (dugačak je samo 408 cm), stavlja uz bok superautomobilima.
Renault 5 Turbo 3E temelji se na arhitekturi od 800 V, pa mu za punjenje od 15 do 80% kapaciteta baterije treba samo 15 minuta (pod uvjetom da se puni istosmjernom strujom snage od 350 kW). Automobil je to s dvoja vrata, dvoja sjedala i 20-inčnim kotačima u koje je, ispod produljenih blatobrana, ugrađen po jedan električni motor. Blok energetske elektronike smješten je negdje između, dok je baterija ugrađena ispod podnice. Arhitektura ovog vozila osigurala je obilje prtljažnog prostora, što je prava rijetkost u segmentu sportskih automobila, ali i snizila njegovo težište. Da bi oživio genetsku osnovu originalnog Renaulta 5 Turbo i Turbo 2, Renault 5 Turbo 3E konstruiran je, naime, na novoj platformi s posebno razvijenom arhitekturom stražnjeg pogona. Zadatak je povjeren inženjerima marke Alpine koji su s modelima A110 E-ternity, A290 i A390 već dokazali svoju stručnost u području električnih sportskih automobila. Inženjeri su razvili posebnu aluminijsku platformu koja se prilagođava svakoj arhitekturi. Odluka u vezi pogonskog sklopa pala je na motore ugrađene u stražnje kotače. Prednost toga je četverostruka: golemi okretni moment od 4800 Nm; izravnija isporuka snage nego kod konvencionalnog električnog motora; značajna ušteda na masi i prostoru na stražnjoj osovini; veća okretnost zahvaljujući zasebnoj kontroli dvaju motora. Ugradnja baterije ispod podnice ne samo da je snizila težište, već je omogućila inženjerima marke Alpine, zaduženima za prilagodbu postavki i ovjesa, da u cijelosti ostvare vlastitu viziju: maksimalna okretnost, performanse koje oduzimaju dah i senzacionalne sposobnosti driftanja (uz posebnu funkciju pomoći pri driftanju i okomitu ručnu kočnicu u stilu vozila za reli). Zbog istog je razloga nadgradnja vozila izrađena od ugljičnih vlakana, iznimno čvrstog, a opet lakog materijala.
Kada se uračuna masa baterije od 70 kWh, Renault 5 Turbo 3E ne teži više od 1450 kg. Uz pogonski sklop koji razvija 540 KS (2x200 kW), omjer snage i mase iznosi nevjerojatnih 2,7 kg/KS, sličan onomu kultnih superautomobila! Očekivana vrijednost ubrzanja od 0 do 100 km/h iznosi manje od 3,5 sekunde, a cestovni doseg procjenjuje se na više od 400 km (u mješovitom ciklusu vožnje prema WLTP-u, homologacija je u tijeku). Aerodinamički razdjelnik oko prednjeg odbojnika i veliki usisnik na poklopcu motora poboljšavaju potisak u korist savršene ravnoteže između prednjeg i stražnjeg kraja. Usisnici na bočnim stranama odbojnika usmjeravaju zrak ispred kotača, dok usmjerivači u području stražnjih blatobrana usmjeravaju protok zraka ispod svjetala, odnosno iza vozila. Pritom mislimo na gornje usmjerivače zraka – usmjerivači zraka na donjem dijelu vozila služe za hlađenje kočnica. Iza usmjerivača zraka na lijevoj strani krije se i otvor za punjenje.
U usporedbi s Renaultom 5 E-Tech electric, vjetrobransko je staklo pomaknuto unatrag, a međuosovinski razmak produljen na 257 cm kako bi se postigle izvanredne dimenzije (duljina od 408 cm, širina od 203 cm i visina od 138 cm) i naglasile profinjene linije. Nosač vjetrobranskog stakla tako djeluje kao da se slijeva prema prednjim kotačima. S obzirom na navedene dimenzije, može se reći da Renault 5 Turbo 3E ima duljinu gradskog automobila i širinu superautomobila. Organizaciju prednjeg kraja Renault 5 Turbo 3E također je posudio od svojih prethodnika: četvrtasta prednja svjetla, sada s LED tehnologijom, koja kao da se stapaju s rubom poklopca motora, tanki trak s tri središnja dijela i dodatna dva četvrtasta svjetla, originalno duga, koja sada zamjenjuju LED dnevna svjetla. U znak posvete godini u kojoj je predstavljen originalni Renault 5 Turbo, novi će model biti proizveden u 1980 numeriranih primjeraka! Kupci će moći odabrati svoj broj prilikom narudžbe. Predbilježbe za vozilo kreću u narednim tjednima, a prve isporuke očekuju se u 2027. godini. Cijena se još ne spominje, ali Renaultovo naglašavanje da se radi o superautomobilu, kao i ograničena proizvodnja, ukazuju da se potencijalni kupci trebaju pripremiti na šesteroznamenkasti iznos.