Na valu novih IT projekata koji se događaju u Hrvatskoj i potiču razvoj našeg gospodarstva, odlučili smo potražiti još priča koje donose pozitivne promjene u društvo. S obzirom na to da je digitalna transformacija u Hrvatskoj pokucala na velika vrata, budućnost leži u digitalizaciji tradicionalnih sektora i pojednostavljivanju usluga.
Jednu takav primjer pronašli smo u našoj domaćoj kompaniji sa 137 godina tradicije - Croatia osiguranju, tržišnom i digitalnom lideru na području osiguranja koji posluje u sastavu Adris grupe. Ako niste znali, njihov digitalni tim može se ponositi da je razvio rješenje usporedivo s najboljima u svijetu. Ovaj napredni tim čine mladi kreativni digitalci, od kojih su se neki i vratili u našu zemlju kako bi radili na tom projektu, kao i odlični Croatijini stručnjaci s velikim znanjem i stručnošću. A projekt na kojem su radili punih deset mjeseci je LAQO osiguranje, tehnološki najnaprednije osiguranje na ovim prostorima koje Hrvatsku svrstava u europski vrh.
Na projektu LAQO radilo je šezdesetak ljudi koje čine vrhunski profesionalci od UX i UI stručnjaka, frontend i backend developera do pravnika, marketingaša i digitalaca. Riječ o raznolikom timu s jasno definiranim ulogama, ali istim ciljem – pružiti klijentima u potpunosti digitalan proizvod. Kako bi isporučili takav proizvod, ova ekipa intenzivno je radila na četiri ključna segmenata: proizvodima, digitalnoj korisničkoj platformi (web, webshop i mobilna aplikacija), brandu i marketingu i potpuno novom backend sustavu. U manje od godinu dana, na tržište su pustili proizvod koji mijenja percepciju o osiguranju.
Hit među korisnicima
Nakon što smo doznali tko stoji iza ovog projekta, provjerili koja je pozadina iza svega toga. Kako ističu iz Croatia osiguranja, prema istraživanju agencije Hendal, više od polovice Hrvata (62 posto) za vrijeme pandemije češće je koristilo digitalna rješenja nego prije, s time da većina njih planira nastaviti pojačano koristiti takve usluge. Kada je riječ o redovitom korištenju digitalnih financijskih usluga, istraživanje je pokazalo kako građani čak pet puta češće koriste digitalna rješenja u bankarstvu u odnosu na osiguranja.
Ovi podaci pokazali su kako je na osigurateljnom tržištu postojao veliki prostor za digitalnim inovacijama, a upravo LAQO, kao prvo 100 digitalno osiguranje dalo je pravi odgovor na to. Osluškujući potrebe tržišta, tim izvrsnih stručnjaka iz Croatije napravio je sve kako bi građanima omogućili potpuno digitalno iskustvo na način da auto osiguranje ugovore u samo par klikova na web stranici. Napravljena je i LAQO aplikacija u kojoj korisnici imaju pregled svih dokumenata, a pomoću koje je moguće brzo i jednostavno prijaviti štetu.
Gledajući unatrag, Croatijin tim ima puno razloga za biti ponosan. U samo nekoliko mjeseci nakon lansiranja, LAQO je postao pravi hit među korisnicima, nudeći potpuno digitalno, jednostavno i brzo ugovaranje auto osiguranja. Uz to i bilježe sjajne rezultate - od lansiranja LAQO web posjetilo je gotovo milijun korisnika, kalkulator za izračun cijene koristilo je 125.000 ljudi, a LAQO korisnička služba provela je 100 tisuća minuta u razgovoru s LAQO korisnicima.
Odgovorno ponašanje u prometu
Kako bi nagradili postojeće korisnike, ali i pokazali veliku brigu prema njima, iz Croatijinog inovacijskog huba nedavno je proizašla još jedna novost. U sklopu svoje LAQO ponude lansirali su LaqoPrevent - jedinstveni program prevencije kojim promiču i nagrađuju povećanje sigurnosti, smanjenje rizika i odgovorno življenje. Riječ je o digitalnom rješenju koji koristeći tehnologiju telematike omogućuje LAQO osiguranicima da putem mobitela prate način vožnje, prekomjernu brzinu, naglo kočenje i korištenje mobitela te nagrađuje dobre vozače.
LaqoPrevent pokrenut je u suradnji s još jednim sjajnim domaćim digitalnim timom - tvrtkom Amodo koju je Financial Times proglasio jednom od 5 top insurtech kompanija u svijet. Lansiranjem LaqoPrevent programa korak dalje kako bi doprinijela podizanju ukupne razine sigurnosti u društvu s ciljem promoviranja i nagrađivanja odgovornog ponašanja u svim aspektima života, počevši sa sigurnosti u prometu.
Digitalizacija kao ključan prioritet
Prateći trendove i okolnosti potreba korisnika, digitalizacija je tako postala jedan od ključnih prioriteta Croatia osiguranja, u koju trenutno ulažu više od 200 milijuna kuna. Osim LAQO osiguranja, Croatia je lani lansirala i novi web, aplikaciju Moja Croatia, pokrenuli su novi Insurtech studij u suradnji s FER-om, te su unaprijedili i niz internih procesa. Kvalitetom ponude, digitalnom dostupnošću i praćenjem modernim trendovima Croatia osiguranje dokazala je zašto je prvi izbor kada je riječ o osiguranju, a pri svom napretku podržala je domaće ljude koji ponosno stoje iza jedinstvenih proizvoda.
Sadržaj nastao u suradnji s Croatia osiguranjem.