Od četiri kategorije hrvatska je ekipa pobijedila u jednoj. Naime, Milijan i Lovro Čuljak iz Sesveta, otac i sin, vozeći se na putu od Pariza do Annecyja, u blizini Ženeve, ostvarili su najmanju potrošnju. Nakon 1007 prevaljenih kilometara, u dvije etape, ostvarili su potrošnju od samo 3,567 litara i time u konkurenciji Peugeotova modela 3008 bili najbolji, čime su zasluženo osvojili novi Peugeot 3008.
Dobra taktika
– Moram priznati da sam još tijekom večeri prvog dana, nakon prve etape, znao da ga imam, da u potpunosti vjerujem u način vožnje kojom sam ostvario najmanju potrošnju – bila ja prva Milijanova izjava nakon objave rezultata.
No, ostvarivanje rezultata nije teklo k’o po loju. Neka pravila natjecanja ostala su nedorečena, a s obzirom na to da je riječ o velikoj akciji u kojoj se trebalo misliti na mnogo detalja, nije čudno što je ponešto ipak promaknulo. Tako je prije početka vožnje natjecateljima rečeno da je najmanja brzina kojom se smije voziti na francuskim autocestama 60 km/h.
– Žao mi je samo što se sin nije sjetio ovo snimiti kako bih to mogao pokazati ženi. Tijekom prvog dana imao sam dva susreta s francuskom policijom. Prvi puta u životu zaustavili su me zbog prespore vožnje. Izmjerili su mi 57 km/h te me upozorili da je minimalna dopuštena brzina na autocesti 80 km/h. Dvaput u istom danu policija me molila da vozim brže – dodao je Milijan.
Tehnički problemi
Nadalje, prema prvotnim pravilima potrošnja se trebala mjeriti dolijevanjem goriva u spremnik pa bi se prema dolivenom gorivu dobio podatak koliko ga je potrošeno tijekom vožnje. No, zbog nekih tehničkih problema poslije je odlučeno da se ipak preostalo gorivo u spremniku izvadi i prema njemu izmjeri potrošnja. Taj sustav imao je teškoća – sreća da je u vrijeme izvlačenja goriva iz automobila pored njega bio i Milijan, koji je nakon izvađenih samo osam litara (u spremnik stane 60 l), rekao da je na kraju vožnje pokazivač razine goriva upozoravao na nešto više od četvrtine spremnika. Poslije je tehnička služba ponovila proceduru i izvadila još goriva, što je i dovelo do pobjede.
– Bilo bi žalosno da jedan ovako velik i vrlo dobro osmišljen projekt padne na tako banalnoj stvari. No, na kraju je važno da je sve dobro i regularno završilo – zaključili su Milijan i Lovro Čuljak.
– Želimo zahvalili svima na podršci tijekom natjecanja, ali svakako Peugeotu na organizaciji vrlo zanimljiva natjecanja te Večernjem listu, preko kojega smo se u zadnji čas i prijavili.