Iako su davne 1935. izradili Suburban za koji tvrde da je prvi SUV na svijetu, američki Chevrolet najpoznatiji je po dvije sportske ikone - Corvette i Camaro. Potonji smo u okolici Zadra imali priliku isprobati u kabriolet izvedbi i ponovno smo ostali osupnuti atraktivnošću američkog snagatora.
Izgled i snaga
Vrijedi to bilo da je riječ o njegovom dizajnu ili impozantnoj pojavi, izdašnoj putničkoj kabini, komforu vožnje ili pak impresivnom zvuku i snazi velikog V8 motora. Doduše, gromoglasan zvuk iz ispušnih cijevi manje stiže do vozača kada je krov spušten, osim ako niste u kakvom tunelu, no zato se snaga klasičnog atmosferskog motora s čak 6,2-litara obujma osjeti u svakom trenutku. U kombinaciji s automatskim mjenjačem, njegova snaga je nešto smanjena, na 405 KS, no performanse su itekako impresivne.
Odlična ubrzanja
Američki kabriolet dug gotovo pet metara i težak gotovo dvije tone s mjesta do 100 km/h stiže za samo 5,6 sekundi i juri 250 km/h. Za upravljačem treba imati na umu njegove izdašne dimenzije i masu. Iako je temeljito dorađen za europsko tržište - ima poboljšan ovjes i puno snažnije Brembo kočnice - Camaro je po ponašanju tipičan amerikanac koji voli demonstriranje snage na ravnom, ali ne i zavoje. Upravljač je razmjerno direktan, ali bi voljeli da je teži i da pruža više osjećaja, a ovjes je relativno mekano podešen. Dodajte tome zaista veliku snagu raspoloživu u praktički bilo kojem broju okretaja koju motor šalje na stražnje kotače smještene daleko iza vozača i jasno je da s ovom zvjerkom treba postupati s prikladnom dozom respekta.
Sve je u ovom automobilu pomalo pretjerano - naročito u usporedbi s europskim konkurentima - i tome treba prilagoditi stil vožnje. Naročito ne želite li počastiti izdašnim iznosima gotovo svaku benzisku postaju koja vam se nađe na putu. S druge strane, s obzirom na atraktivnost ovog rasnog kabrioleta, snagu, komfor i vrlo bogatu opremu cijena od 424.000 kuna je zapravo povoljna...
>> FOTO Noviteti u Detroitu: Corvette Stingray, Mercedes CLA...