Predviđa se da će se vrijeme koje korisnici provode online u prosjeku povećati za deset sati tjedno do 2025. Prelazak na online upravljanje ključnim elementima svakodnevnog života potaknuto globalnom pandemijom COVID-19 ostat će realnost za ljude širom svijeta dugo nakon što pandemija prođe, predviđa opsežan novi Ericssonov izvještaj o korisnicima.
Ericssonov ConsumerLab izvještaj pod nazivom “Budućnost urbane realnosti” najveće je Ericssonovo istraživanje korisnika dosad, a daje uvid u njihova vjerovanja o onome što će se dogoditi nakon pandemije do 2025. godine, poručuju uz Ericssona. Predstavljajući mišljenja 2,3 milijarde korisnika iz 31 zemlje širom svijeta, izvještaj predviđa da će korisnici uz nastavak online upravljanja rutinskim aktivnostima poput rada na daljinu, e-učenja, e-zdravstva i kupovine namirnica, usvojiti i naviku korištenja 2,5 novih internetskih usluga u prosjeku.
Očekuje se da će korisnici nakon pandemije u prosjeku tjedno provoditi deset sati više online kao rezultat povećanih online aktivnosti. Predviđa se da će se time također smanjiti jaz između umjerenih i naprednih online korisnika, budući da su umjereni korisnici tijekom pandemije uveli u svoje svakodnevne živote više online usluga. Glavni zaključci izvještaja:
Pandemija je natjerala korisnike da svoje prioritete poslože drukčije. Sve rutinske aktivnosti će se do 2025. odvijati online; svaki drugi korisnik očekuje da će koristiti e-učenje za usvajanje novih vještina. Ubuduće će više od trećine korisnika naručivati namirnice uglavnom online. Istraživanje je pokazalo i na neke suprotnosti u očekivanjima.
Dok šezdeset i četiri posto korisnika očekuje povećanu razinu stresa u društvu jer smatraju da će za pristojnu zaradu i život morati raditi više poslova odjednom, te stoga očekuju i budućnost s više stresa, s druge strane sedam od deset ispitanika očekuje da će voditi zdraviji život. Kupovina lokalnih proizvoda bit će na prvom mjestu; djelomično potaknuti brigom za okoliš, više od polovine korisnika u cijelom svijetu očekuje da će kupovati više lokalnih proizvoda i namirnica što će postati novi standard.
Premda polovina korisnika izražava zabrinutost zbog klimatskih promjena, 67 posto ih u budućnosti želi otići na više turističkih putovanja; iako većina korisnika vjeruje da bi održivije opcije putovanja trebale biti dostupne, samo jedan od troje navodi da će se suzdržati od letenja prilikom privatnih putovanja u budućnosti.
Pogodnost će doći po cijenu privatnosti, zaključuju istraživači. Kao što i više ključnih životnih aktivnosti očekuje preseljenje u online svijet, korisnici su sve zabrinutiji zbog svoje privatnosti te očekuju da će se one uvećati. Dok 75 posto potrošača predviđa da će život biti vođen praktičnošću do 2025. godine, njih 7 od 10 također očekuje da će morati dodatno plaćati usluge koje će im osigurati internetsku sigurnost i privatnost.
Vrijeme provedeno online će se u prosjeku povećati za 10 sati tjedno do 2025.; očekuje se da će se ovisnost o online platformama nastaviti i nakon pandemije, a korisnici predviđaju da će u prosjeku dodati 2,5 usluga u svoje dnevne online aktivnosti do 2025. Naglašava se važnost digitalne inkluzije u osiguravanju pravednog i otpornog života u budućnosti.
VIDEO Toplinski val pred vratima: Temperature će dosezati do 38°C, evo do kada će trajati