"Pametni telefoni" današnjice sve su napredniji. Možemo ih koristiti umjesto prijenosnih računala, ali čini se da većini korisnika ipak služe za one pomalo "priproste" zadatke koji se brojnim proizvođačima i oglašivačima ne čine dovoljno zanimljivima da bi ih stavili na plakate kojima najavljuju dolazak najnovijeg čuda tehnike, a možda bi ipak trebali.
Tko zna, možda bi se određeni smartphone još bolje prodavao kada bi u reklami za njega stajalo kako najbrže prenosi podatke o vremenskim uvjetima, odnosno kako upravo s njim korisnik najbrže saznaje hoće li morati iz kuće krenuti s kišobranom ili pak hoće li temperature dosegnuti svoj maksimum. Naime, istraživanje je pokazalo da je najkorištenija aplikacija na smartphoneu upravo ona kojom se samo jednim klikom može saznati prognoza vremena.
Aplikaciju za vremensku prognozu, prenosi Huffington Post, na svojim "pametnim telefonima" koristi čak 47 posto vlasnika, dok 31 posto korisnika svoje telefone koristi za gledanje videa, a njih 29 posto za saznavanje lokalnih vijesti.
U istraživanju o korištenju smartphonea sudjelovalo je više od 2500 korisnika "pametnih telefona" u dobi od osam do 64 godine, a odvojeno istraživanje pokazalo je kako više od polovice vlasnika smartphonea, točnije njih 58 posto, barem svakih sat vremena provjeri svoje telefone. Uspoređujući oba istraživanja vrlo je jasno kako su korisnici "pametnih telefona" ovisni o svojim uređajima iz kojih trenutno "crpe" sve potrebne informacije.
ja svoj pametni telefon koristim za ubijanje dosade dok sjedim na zahodskoj školjci...čitam vijesti, igram igrice itd mislim da bi to mogla bit zgodna reklama :)