Osma generacija klasika sportskih vozila, novi Porsche 911, na tržištu se očekuje početkom 2019. godine. No prije početka prodaje novitet mora odraditi finalni program testiranja oko cijele zemaljske kugle. Vozila se prebacuju iz jedne klimatske zone u drugu s temperaturnim razlikama do 85 Celzijevih stupnjeva. Jure kroz visinske razlike koje iznose više od četiri kilometra. Voze kroz gužve velegrada i po trkaćim stazama. Na kraju svaki sustav mora raditi jednako pouzdano kao na početku.
U fokusu testiranja su klasične ključne kompetencije Porschea, kao što su vozno postolje i motor, koje su dodatno poboljšane kako bi se povećale i performanse i praktičnost u svakodnevnoj uporabi. Uvedeni su i funkcionalni testovi i testovi opterećenja novog upravljačkog koncepta. U vrućim zemljama kao što su zaljevske zemlje na Bliskom istoku ili u Dolini smrti u SAD-u klimatizacija, termalno upravljanje i ponašanje izgaranja moraju proći intenzivne ispite funkcionalnosti. Komponente interijera se, primjerice, po toj vrućini ne smiju deformirati ni proizvoditi zvukove.
Na minus 35 stupnjeva u Finskoj ključni pojmovi koji se nalaze na agendi testiranja su pokretanje hladnog motora, grijanje i klimatizacija, vuča, upravljačke karakteristike i ponašanje pri kočenju te brzina reakcije kontrolnih sustava. Zahtjevne ceste s puno zavoja na europskom Arktičkom krugu pružaju optimalne uvjete za testiranje sportskog vozila. Nove “jedanaestice” testirale su izdržljivost jureći po cestama i stazama u Kini s tamo tipičnom strukturom prometa i morale su dokazati da pouzdano rade s gorivima različitih kvaliteta.
Staza Nürburgring, pak, tradicionalni je dio Porscheova programa testiranja u Njemačkoj. Na kraju testiranja, kada se zbroje svi prijeđeni putovi, vozila su prešla oko tri milijuna kilometara.
Pogledajte video najgore parkiranih auta na hrvatskim cestama
autic malecki i slatki. prava sitnica