TEST: ŠKODA FABIA

Novo odijelo karavana još joj bolje stoji

Škoda Fabia Combi
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
1/5
02.11.2015.
u 18:00

Fabia Combi od klasičnog je kompakta 2,1 centimetar viša

Karavanska inačica nove Škode Fabije - u odnosu na klasičnu izvedbu - nije izgubila na atraktivnosti. Štoviše, nekima bi se ovako izduženih linija mogla i više svidjeti. Kod karavana uočavamo drugačija stražnja svjetla i peta vrata, a također u visinu broji 2,1 cm više. Razumljivo, razlike ima i u liniji krova (u stražnjem dijelu automobila), a time je Fabia Combi u interijeru dobila više prostora za glave putnika na stražnoj klupi.

Na zapreminu prtljažnika nismo se žalili ni u osnovnoj izvedbi Fabije, no Fabia Combi prima čak 530 litara. Dakle, 200 l više. Utovar nije problem ni kad su u pitanju predmeti nezgodniji oblikom ili veličinom jer se vrata otvaraju široko, a utovarni prag je nizak. Kapacitetom je prtljažnik Fabije Combi najveći u segmentu. S preklopljenim sjedalima, prtljažnik raste na 1395 l.

Isprobanu Fabiju Combi pokreće benzinski 1,2-litreni TSI motor. Razvija 90 konjskih snaga te je uparen sa solidnim 5-brzinskim ručnim mjenjačem. Prosječno agilan, isprobani turbobenzinac radi tiho, uglađeno. Prosječno nam je tijekom testa na stotinu prevaljenih kilometara trošio 6,7 litara goriva. Vožnja je u Fabiji Combi ugodna, prvenstveno zahvaljujući odlično podešenom ovjesu. Čvrsta sjedala dobro podupiru tijelo, pretinaca za sitnice u kabini ima dovoljno. Sve su komande ergonomski raspoređene, na dohvat ruke vozaču.

U osnovnoj izvedbi Škoda Fabia Combi pokretana je jednolitrenim benzinskim motorom od 75 konjskih snaga. Takva stoji 84.251 kunu. Izvedba od 90 benzinskih konja, poput isprobane, cjenovno starta od 90.604 kn. Style opremljenost zaslužna je za komforniji interijer i, općenito, sigurniji automobil. Ta, najbogatija razina opreme, među ostalim donosi šest zračnih jastuka, klima-uređaj, radio, ESC (uključujući ABS, MSR, ASR, EDS, HBA i XDS), električno podesive i grijane vanjske retrovizore, el. podizače prednjih stakala, limitator brzine, putno računalo, maglenke, automatsko paljenje svjetala, LED dnevna svjetla.... Testni primjerak donio je i više stavki s popisa dodatne opreme, pa mu je ukupna cijena 115.899 kuna.

>> Škoda Rapid Spaceback - križanac kompakta i karavana

>> Škoda u Pragu predstavila novi Superb

Komentara 1

DU
Deleted user
19:54 02.11.2015.

Ne kuzim autora...taj auto jedino bi se mogao svidjeti ljudima sa losim vidom..na tom autu nista ne izleda dopadljivo.....vjerovatno sponzorirani clanak.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije