Samo jedan pogled dovoljan je da svatko prepozna Audijev superspotski R8. Naročito sada kada R8 zavodi svjetlima nove LED tehnologije sprijeda i straga.
Podsjetimo, R8 je prije četiri godine bio prvi automobil koji je uveo LED dnevna svjetla, no sada R8 koristi LED tehnologiju i za duga i kratka svjetla kao i žmigavce i stražnja svjetla.Na dorađenom modelu šasija od aluminija sada teži samo 210 kg, odnosno 216 kod kabrioleta, a samo na disk kočnicama valovitog obruba ušteđena su dva kilograma.
R8 Spyder tako je samo 42 kg teži od Coupea, a njegov se mekani krov spušta i diže za 19 sekundi i to do brzine od 50 km/h. Motori V konfiguracije imaju zajednički kut između glava od 90 stupnjeva i ručno se izrađuju u tvornici Györu u Mađarskoj.
Manji V8 iz 4,2 litre obujma razvija 430 KS, dok veći, 5,2-litreni V10 stiže sa 525 odnoso 550 KS u Plus verziji. Snažniji motor impresivan je u svakom pogledu. Zvuči impresivno u svakom trenutku, a naročito kada se zavrti do visokih 8000 o/min.
Performanse su dostojne jednog od najbržih automobila na svijetu - zahvaljujući quattro stalnom pogonu na sva četiri kotača i fenomenalno brzom S tronic mjenjaču s dvije spojke iz stajanja do 100 km/h stiže za samo 3,5 sekunde dok je najveća brzina čak 317 km/h. A opet, sasvim ga je lagano voziti i u svakodevnom prometu...
Brrrrrr... meni se sledila krv u žilama od samog članka o ovom "bratu blizancu."