ISTRAŽIVANJE

Onima koje poznaju preko interneta vjeruju gotovo jednako kao prijateljima

blablacar
Foto: BlaBlaCar
30.05.2016.
u 12:51

Istraživanje je također pokazalo da se povjerenje stečeno u jednoj zajednici prelijeva na druge

Istraživanje poslovne škole NYU Stern i BlaBlaCara, platforme za dijeljenje prijevoza na duljim relacijama, provedeno na 18.289 ljudi koji dijele prijevoz u 11 europskih zemalja, pokazalo je ispitanici vjeruju onima koje poznaju samo preko interneta gotovo jednako kao prijateljima.

Naime, 88 posto ispitanika reklo je da potpuno vjeruje članu BlaBlaCara s ispunjenim profilom, što je manje od članova obitelji (94 posto) i prijatelja (92 posto), ali više od kolega (58 posto) i susjeda (42 posto).

Istraživanje je također pokazalo da se povjerenje stečeno u jednoj zajednici prelijeva na druge i ima pozitivan učinak na cjelokupnu "ekonomiju dijeljenja". Gotovo polovica ispitanika, 48 posto, kaže kako ih je dijeljenje prijevoza učinilo otvorenijima prema drugim ljudima, a oni koji su isprobali dijeljenje prijevoza tri puta češće koriste i druge platforme ekonomije dijeljenja.

>> Otkriveno između kojih gradova Hrvati najviše dijele prijevoz

>> BlaBlaCar prikupio 200 milijuna dolara investicije

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije