Kineski kompaktni SUV

Osvježeni Forthing T5 EVO uz još bogatiju opremu po istoj cijeni od 29.990 eura

Foto: Forthing
1/4
04.09.2024.
u 08:02

Postojeći paket opreme koji uključuje grijana sjedala, panoramski krov, električno podešavanje prednjih sjedala, masažu i ventilaciju vozačkog sjedala, proširen je i panoramskom kamerom od 360 stupnjeva, upozorenjem na objekte u mrtvom kutu, prednjim parking senzorima te instrumentom pločom novog dizajna

Kineski Dongfeng osvježio je svoj najpopularniji model u Hrvatskoj - Forthing T5 EVO. Kompaktni SUV uz bogatu opremu po cijeni od 29.990 eura vrlo dobro je prihvaćen na našem tržištu, a sada dolazi uz još više opreme po istoj cijeni. Postojeći paket opreme koji uključuje grijana sjedala, panoramski krov, električno podešavanje prednjih sjedala, masažu i ventilaciju vozačkog sjedala, proširen je i panoramskom kamerom od 360 stupnjeva, upozorenjem na objekte u mrtvom kutu, prednjim parking senzorima te instrumentom pločom novog dizajna. Uz novu opremu od sada je postojeća paleta boja povećana za svije nove boje, tamno sivu i mint zelenu (bez nadoplate). Cijena ostaje nepromijenjena i iznosi 29.990 eura sa svim davanjima. Uzimajući u obzir vrijednost nove opreme, ušteda za kupce je približno 2.000 eura.

Foto: Forthing

 

Forthing T5 EVO odlikuje dinamičan dizajn, kojeg potpisuje Hans Henning Knoepfle, dizajner koji je prethodno radio za Mercedes-Benz, Volvo i GM. Prednji dio vozila s tzv. grill maskom i moderno dizajniranim LED svjetlima naglašava sportski oblik SUV-a. Bočna silueta uz 19-colne crne naplatke dodatno ističe dinamičan dizajn dok stražnji dio T5 EVO, s četiri ispušne cijevi, zaokružuje njegov sportski izgled.

 

Foto: Forthing

 

 

Dimenzije modela T5 EVO ostale su nepromijenjene: duljina 456,5 cm, širina 186 cm, visina 169 cm, uz međuosovinski razmak od 271,5 cm. Uz serijsko električno otvaranje i zatvaranje, prtljažnik ima volumen od 480 litara, a kad se preklope nasloni stražnjih sjedala (omjer 40:60) može se proširiti do 1480 litara. Također, isti ostaje i pogonski sklop koji se sastoji od 1,5-litrenog četverocilindričnog turbobenzinskog motora japanskog Mitsubishija sa 177 KS i 260 Nm okretnog momenta te 7-brzinskog automatskog mjenjača (7-DCT) s dvostrukom spojkom koji dolazi iz proizvodnih pogona austrijske Magna Steyr, a snagu prenosi na prednje kotače.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije