Oglašavanje je danas neizostavni dio prilikom lansiranja prodajno orijentirane web stranice. Kroz praktični dio polaznici će saznati kako kreirati AdWords račun, istražiti tržište, strukturirati AdWords kampanje, pisati učinkovite oglase, aktivirati remarketing, pratiti učinkovitost i raditi optimizaciju, te kako objediniti sve Google servise pod jednim korisničkim računom u svrhu međusobne integracije i kontrole. Servise kao što su Google AdWords, Google Analytics, Google Webmaster alati, Google My Business.
Ova edukacija, također, predstavlja uvod u osnove društvenih mreža s naglaskom na male i srednje poduzetnike. Prolazit će se najbitnije mreže, a posebna pažnja posvetit će seFacebooku i Twitteru. Polaznici će naučiti kako otvoriti i opremiti službene stranice te naučiti način funkcioniranja pojedinih mreža. Dotaknut će se i oglašavanja koje omogućuje maksimalizaciju social media aktivnosti. Brojnim slučajevima iz domaće i svjetske prakse dat će se primjeri kako kvalitetno odraditi nastup na društvenim mrežama.
Kome je trening namijenjen?
Trening je namijenjen malim i srednjim poduzetnicima koji tek planiraju izradu svojih web stranica i nastup na društvenim mrežama, ali i onima koji su već prisutni na Internetu te se žele upoznati sa mogućnostima oglašavanja svojih proizvoda i usluga, te komunikacijom sa svojim korisnicima putem društvenih mreža.
Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj - Poslovni.hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.
Više informacija o seminaru i prijavama saznajte ovdje.