PITALI SMO HAKOM
Ovo su najveće zablude oko računa koje plaćate za mobitel i internet: Kako raskinuti ugovor i što ako signal ne valja?
Nakon najave poskupljenja mobilnih usluga triju telekomskih operatora – HT-a, A1 Hrvatska i Telemach Hrvatska, koji obuhvaćaju većinu korisnika u Hrvatskoj jer mobilni telefon imaju gotovo svi, pojavio se niz nedoumica o korisničkim pravima u segmentu telekomunikacijskih usluga. Kako kažu u HAKOM-u, pitanje o raskidu ugovora zbog nedovoljno kvalitetnog ili nepostojećeg signala na nekom području jedno je od učestalih upita koji stižu na njihovu adresu...
Komentara 3
IC
Kako da njima (HT) objasnim da zelim raskinuti ugovor, a nisam ni dobio obavijest o povecanju tarife
SK
Nisu u stanju štititi korisnike njihovih usluga od agresivne slovenske mreže. Na kilometar od slovenske granice se Slovenci jednostavno ubace ako nisi isključio automatsko biranje mreže.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Meni je stigla obavijest o povećanju računa za 6,7 kuna uz dodatnih par besplatnih GB . Šest kuna nije puno, ali ugovor je ugovor. Ne slažem se s povećanjem . HAKOM ne štiti hrvatske korisnike mobilnih usluga. Točka.