Dva intenzivna tjedna zimskih testiranja u Pirellijevom centru Sottozero u blizini Arktičkog kruga u Švedskoj proveli su članovi Rimac tima testirajući u ekstremnim zimskim uvjetima Rimac Neveru fino podešavajući sustave poput ABS-a, ESP-a i torque vectoringa, prije isporuke prvih serijskih automobila.
Nakon nekoliko godina simulacija i testiranja, potpuno električni Rimac Nevera od 1914 KS već je prošao homologacijske testove u SAD-u i EU te bi trebao biti isporučen kupcima diljem svijeta u sljedećih nekoliko mjeseci. No, kako bi osigurali da svaki sustav upravljanja savršeno funkcionira u svim uvjetima, Rimac tim se uputio u Švedsku kako bi potvrdio rezultate koje su prethodno postigli na cesti i na trkaćim stazama.
Također, bila je to idealna prilika za testiranje Nevere na preporučenim zimskim gumama – Pirelli P Zero Winter. Gumu odlikuje posebna oznaka na bočnoj strani koja svjedoči o zajedničkom razvoju koji je Pirelli proveo u partnerstvu s Rimcem. Standardne 'ljetne' gume Nevere su Michelin Pilot Sport 4S.
Miroslav Zrnčević, glavni testni vozač Bugatti Rimca, kazao je:
"Testiranje na površini s lošijim prianjanjem kao što je led omogućuje nam dosljedna i točna opažanja o tome kako naši sustavi rade na niskim temperaturama. Stvari se događaju puno sporije nego na asfaltu, a imamo lijepe, ujednačene, glatke staze za rukovanje tako da znamo da na podatke koje dobijemo ne utječu nesavršenosti površine ili promjene temperature. Nakon ova dva tjedna testiranja, sretni smo što vidimo točne rezultate koje smo željeli postići.“
Mate Rimac, izvršni direktor Rimac grupe, rekao je:
"Za nas je ovaj proces testiranja na hladnom vremenu bio prilika za završni glanc naše Nevere, osiguravajući da bude savršena čim ih naši kupci počnu primati za par mjeseci. Čak i nakon dva tjedna provedena na temperaturama od oko -15°C i prilično zahtjevnog režima testiranja, naš prototip je potpuno zadovoljio ostvarujući 100% očekivane rezultate, tako da znamo da svi naši temeljni sustavi mogu pouzdano raditi čak i u ekstremnim uvjetima.
“Ono što smo također željeli postići je superautomobil koji bi mogao voziti i uživati u njemu podjednako netko tko nije najiskusniji vozač, ali i iskusni trkač. Pronalaženje ravnoteže razvijanja uzbudljive, vozaču prilagodljive, ali sigurne vožnje u automobilu od 1914 KS s četiri neovisna elektromotora, naš je cilj od prvog dana, a kako se testiranja bliže kraju, mogu sa sigurnošću reći da je to upravo ono što smo postigli s Neverom, kaže Rimac.”
stalno testiranja promidžba ovo ono a prodaja nikako da krene