Shein, modni div iz Kine, navodno vraća manji iznos nego što su kupci platili za svoje proizvode, tvrde kupci iz Njemačke. Tome svjedoči i Nijemica Vivien koja je za njemački RTL objasnila što joj se dogodilo u nekoliko navrata kada je vraćala kupljenu robu.
Vivien inače često kupuje preko Sheina te je upoznata s njihovim načinom rada. Iako je odlučila vratiti određene proizvode, neki od njih navodno nisu niti stigli do trgovine, a ona nije dobila potpuni povrat novaca. Dodatni problem je što Shein ne nudi broj telefona niti chat putem kojeg bi mogla kontaktirati službu za korisnike, već se nudi tek e-mail, prenosi Fenix Magazin.
- Stalno mi govore da moram poslati e-mail, ali odgovor je uvijek isti, standardni tekstovi - kaže Vivien. U tu svrhu i RTL se javio Sheinu, no s njihove strane je tek došao odgovor kako ''surađuju s partnerima te će riješiti problem što prije moguće''. Međutim, treba imati na umu da chat sa službom za korisnike doista i postoji, a potrebno je samo ulogirati se putem e-mail adrese ili Facebooka.
>> FOTO Ovo su najljepša i najpoznatija sela u Hrvatskoj, možete li ih prepoznati po samo jednoj fotografiji?